arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۴ - ۲۲ تير ۱۳۹۹

۲۵۳ کیلوگرم تریاک‌ با مقصد تهران در کرمان کشف شد

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۲۵۳ کیلوگرم مخدر تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۲۵۳ کیلوگرم مخدر تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد.

 سرهنگ عبدالوهاب حسنوند دراین خصوص گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در انجام رصدهای اطلاعاتی خود متوجه شدند که یکی از مجرمان حرفهای اخیرا با سفر به استانهای مرزی کشور مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشورتهیه کرده است و قصد دارد پس از انتقال به منزل پدری اش در استان کرمان آن را به تهران انتقال داده و به فروش برساند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: در همین راستا پروندهای در پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت تشکیل شده و تیمی از ماموران پلیس رسیدگی به آن را برعهده گرفتند. همچنین در ادامه با تکمیل نتایج تحقیقات انجام شده مجوزهای قضایی لازم نیز اخذ شده و موضوع با پلیس استان کرمان نیز هماهنگ شد.

حسنوند با بیان اینکه در جریان تحقیقات تکمیلی ماموران از انتقال موادمخدر به منزل پدری متهم در کرمان با خبر شدند، گفت: در همین راستا عملیات اجرایی شد و ماموران با حضور در محل این فرد را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند. همچنین اقدام به بازرسی از محل کرده و ۲۵۳ کیلوگرم تریاک را نیز از وی کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد، افزود: پرونده این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان