arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۲۳ تير ۱۳۹۹

همسر جان تراولتا درگذشت

کلی پرستون بازیگر هالیوودی و همسر جان تراولتا، در سن ۵۷ سالگی جان خود را از دست داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کلی پرستون بازیگر هالیوودی و همسر جان تراولتا، در سن ۵۷ سالگی جان خود را از دست داد.

به نقل از ورایتی، کلی پرستون بازیگری که در فیلم‌هایی مثل «شرارت»، «دوقلوها» و «جری مگوایر» نقش آفرینی کرده است، بعد از دو سال مبارزه با بیماری سرطان درگذشت. او ۵۷ ساله بود.

جان تراولتا، همسر وی - که ۲۹ سال از ازدواج آن‌ها می‌گذرد- خبر مرگ او را در صفحه شخصی خود تایید کرد.

او نوشت: «با دلی بسیار اندوهگین به شما اطلاع می‌دهم که همسرم کِلی بعد از دوسال مبارزه با سرطان جان خود را از دست داد. او با عشق و حمایت بقیه شجاعانه در برابر این بیماری جنگید. مدتی را با فرزندانم که مادرشان را از دست داده اند، خواهم بود. پس اگر مدتی از ما چیزی نشنیدید، مرا ببخشید.»

نام پترسون در ابتدا کلی کامالیلهوا اسمیت بود؛ او پیش از آنکه اولین نقش خود را در فیلم سینمایی «شرارت» در سال ۱۹۸۵ بازی کند، نام خود را به کلی پرستون تغییر داد.

او در ادامه در فیلم سینمایی «کمپ فضایی» به نقش آفرینی پرداخت و در فیلم سینمایی «دوقلوها» نیز همبازی آرنولد شوارتزنگر و دنی دویتو شد. در فیلم سینمایی «جری مگوایر» او در کنار تام کروز به بازی پرداخت و در فیلم «به عشق مسابقه» هم کنار کوین کانستر قرار گرفت.

کلی پرستون در فیلم سینمایی «کارشناسان» محصول سال ۱۹۸۷ با جان تراولتا آشنا شد. این دو نفر در سال ۱۹۹۱ در پاریس با یکدیگر ازدواج کردند. آخرین تجربه بازی او به فیلم سینمایی «گوتی» در سال ۲۰۱۸ به کارگردانی کوین کانلی باز می گردد. تراولتا و کلی پرستون در سال ۲۰۰۹ به سوگ پسر خود نشسته بودند.

 

 باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان