arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۹

تشریح تمهیدات برای پیشگیری از شیوع کرونا در مراکز شماره‌گذاری خودرو

رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع کرونا در این مراکز را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع کرونا در این مراکز را تشریح کرد.

«سرهنگ علی محمدی» رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا  درباره وضعیت مراکز شماره‌گذاری خودرو گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا ضمن صدور دستورات هوشیاری و تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجرای دستورات صادره، بازرسان این مرکز با نظارت‌های مداوم، برچگونکی اجرای آنها اهتمام داشته و تاکنون گزارشی مبنی بر عدم رعایت لزومات بهداشتی اعلام نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و دستور ریاست جمهور مبنی بر عدم ارائه خدمات دولتی به مراجعین فاقد ماسک از تاریخ ۱۵ تیر ماه سال جاری، ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام مراکز تعویض پلاک سراسر کشور با جدیت هرچه بیشتر در رعایت پروتکل‌ها و ضمن اجرای مستمر پروتکل‌های ابلاغی در این خصوص نظارت لازم و جدی صورت می‌گیرد.

رییس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز از ورود مراجعان فاقد ماسک به مراکز تعویض پلاک در استان‌های وضعیت قرمز از لحاظ کرونا جلوگیری می‌شود، همچنین مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش به صورت مستمر و روزانه در بین کلیه پرسنل توزیع می‌شود.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: درب‌های ورودی به مراکز تعویض به تب‌سنج مجهز و در صورت برخورد با افراد مشکوک به ویروس کرونا، از ورود آنها به داخل مراکز جلوگیری می‌گردد. همچنین رعایت فاصله‌گذاری برای ورود مراجعان در مراکز تعویض پلاک رعایت شده و مراکز تعویض پلاک و کلیه تجهیزات به صورت روزانه ضدعفونی می‌شوند.

وی تصریح کرد: گذاشتن محلول‌های ضدعفونی در مراکز تعویض پلاک و حذف استامپ برای ثبت اثر انگشت در اسناد وسایل نقلیه از دیگر اقدامات انجام شده در این مراکز است. همچنین خط کشی سالن و صندلی ها برای فاصله‌گذاری، نصب شیلد بین مراجعین و کارکنان و انجام تست کرونا از کارکنان مراکز در این ایام انجام شده است.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان