arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۹

قیمت دلار، امروز ۲۵ تیر ۹۹

قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی امروز ۲۲,۲۵۰(بیست و دو هزار و دویست و پنجاه تومان) اعلام شد که نسبت به گذشته تغییری نداشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی امروز ۲۲,۲۵۰(بیست و دو هزار و دویست و پنجاه تومان) اعلام شد که نسبت به گذشته تغییری نداشت.

براساس نرخ‌های اعلام شده قیمت دلار امروز در صرافی ملی تغییری نداشت و قیمت خرید دلار آمریکا 22,250(بیست و دو هزار و دویست و پنجاه تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا 22,750(بیست و دو هزار و هفتصد و پنجاه تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 24,550(بیست و چهار هزار و پانصد و پنجاه تومان) و قیمت فروش یورو 25,050(بیست و پنج هزار و پنجاه تومان) است.

بازار تهران امروز شاهد افزایش ۲۱۰ تومانی قیمت دلار است که به ۲۳,۸۴۰ (بیست و سه هزار و هشتصد و چهل ) تومان رسید.


 قیمت دلار در بازار امروز تهران با افزایش قیمت نسبی همراه شد و در کانال ۲۳ هزار تومان پیش رفت.

قیمت دلار در بازار تهران امروز
قیمت دلار در بازار امروز تهران، به 23,840 (بیست و سه هزار و هشتصد و چهل ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.88 درصدی داشته است.

قیمت حواله امارات در بازار دوبی امروز
حواله امارات در بازار دوبی مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. حواله امارات در بازار دوبی که روز قبل تا ۶,۴۸۰ (شش هزار و چهارصد و هشتاد ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۵ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۰۶ درصدی به ۶,۵۵۰ (شش هزار و پانصد و پنجاه ) تومان رسید.

 

 

 

نظرات بینندگان