arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۹

وکیل برانکو: اگر ثابت نکنند پرونده در CAS جریان دارد، کمیته انضباطی فیفا رای می‌دهد

وکیل سرمربی سابق پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو و پرسپولیس اظهارنظر کرد: پرسپولیس برای درخواست تجدید نظر در CAS ضرب الاجل داشت، ما نمی‌دانیم که آیا آن‌ها به روند CAS برای تجدید نظر و پرداخت هزینه دادرسی احترام گذاشتند یا خیر اما اگر این کار را انجام می‌دادند ما تاکنون اطلاعاتی را از CAS دریافت می‌کردیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وکیل سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید برای مطالبات این مربی پرونده‌ای در کمیته انضباطی فیفا علیه پرسپولیس باز شده است.

دارو بوشیچ در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو و پرسپولیس اظهارنظر کرد: پرسپولیس برای درخواست تجدید نظر در CAS ضرب الاجل داشت، ما نمی‌دانیم که آیا آن‌ها به روند CAS برای تجدید نظر و پرداخت هزینه دادرسی احترام گذاشتند یا خیر اما اگر این کار را انجام می‌دادند ما تاکنون اطلاعاتی را از CAS دریافت می‌کردیم.

وی افزود: همچنین ، فیفا هیچ اطلاعی در مورد حق استفاده از تجدیدنظر ندارد. به همین دلیل پرونده را به کمیته انضباطی فیفا ارسال کردیم که نامه‌ای را با فرصت ۶ روز به باشگاه ارسال کرده است. این فرصت هم دیروز منقضی شد. باشگاه قرار بود به ما و فیفا اطلاع دهد که آنها درخواست تجدیدنظر در CAS را ثبت می‌کنند یا خیر که این کار را نکردند. از این رو ما طوری عمل می‌کنیم که انگار درخواستی برای CAS فرستاده نشده است.

وی در پایان همچنین گفت: اگر پرسپولیس هیچ مدرکی در دست نداشته باشد که در CAS پرونده را به جریان انداخته است، کمیته انضباطی فیفا جرائم و محرومیت‌هایش را اعمال می‌کند. فدراسیون ایران و AFC هم در جریان قرار گرفته‌اند که پرونده پرسپولیس در کمیته انضباطی باز شده است.

نظرات بینندگان