arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۲۶ تير ۱۳۹۹

عملیات ۱۸ ساعته آتش نشانان برای یافتن کارگری در زیرآوار

جسد کارگری که در زیر آوار ریزش یک چاه دفن شده بود، در عملیات ۱۸ ساعته آتش نشانان از زیرآوار خارج شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جسد کارگری که در زیر آوار ریزش یک چاه دفن شده بود، در عملیات ۱۸ ساعته آتش نشانان از زیرآوار خارج شد.

حوالی ساعت ۱۶ عصر روز گذشته حادثه ریزش آوار محل احداث چاه جدید در یک پروژه ساختمانی واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان سهروردی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۵۳ و گروه های امداد ونجات ۱۱، ۱۲ و ۱۳ را به همراه بیل مکانیکی، جرثقیل و خودرو نورافشان به محل حادثه اعزام کرد.

با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که این کارگاه ساختمان در مرحله فونداسیون قرار دارد و کارگری حدودا ۲۳ ساله از اتباع کشور افغانستان حین حفر چاهی به عمق حدود ۱۱ متر در زیر آوار محبوس شده است. در همین راستا نیز اقدامات برای یافتن این کارگر در دستور کار قرار گفت.

در بررسیهای اولیه آتش نشانان مشخص شد که احتمالا این کارگر جوان در زیر حدود ۷ متر خاک و آوار محبوس شده و به احتمال زیاد در دم جان خود را از دست داده است، با این وجود به سرعت اقدامات خود را آغاز کرده و با ایمن سازی محل اقدام به برداشتن آوار کردند که این عملیات با توجه به جنس خاک و شرایط محیط با دشواریهایی هم روبرو بود.

سرانجام با گذشت بیش از ۱۸ ساعت از شروع عملیات، پیش از ظهر امروز عوامل آتش نشانی موفق به یافتن این کارگر جوان شده و جسم بی جان او را از زیر آوار خارج کردند که با تحویل وی به عوامل اورژانس مرگ وی تایید شد.

آتش نشانی تهران با تایید این خبر اعلام کرده که جسد به عوامل پزشکی قانونی و محل به عوامل انتظامی تحویل داده شد. همچنین تحقیقات برای علت وقوع این حادثه در حال انجام است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان