arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۳ - ۲۶ تير ۱۳۹۹

ساختمان سه طبقه در منطقه ۱۱ تهران به دلیل فرسودگی فرو ریخت

شهردار ناحیه سه منطقه ۱۱ تهران گفت:ساختمان سه طبقه خیابان رسول قدمی در این ناحیه با وجود اخطارهای مکرر شهرداری و حکم تخریب دادستانی، به دلیل فرسودگی بنا فرو ریخت. به گفته وی شب گذشته این بنای فرسوده دچار ریزش شد و متاسفانه یکی از ورثه زیر آوار مانده بود که فوت شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شهردار ناحیه سه منطقه ۱۱ تهران گفت:ساختمان سه طبقه خیابان رسول قدمی در این ناحیه با وجود اخطارهای مکرر شهرداری و حکم تخریب دادستانی، به دلیل فرسودگی بنا فرو ریخت.

به گزارش  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، «فرشاد داودی» در این باره گفت: ۲۰ روز پیش در خصوص ساختمان سه طبقه در خیابان سینا، خیابان شهید رسول قدمی بن بست یاس نو به دلیل سن بالای بنا و فرسودگی کمیسیون رفع خطر تشکیل شد.

وی افزود: بر اساس نظر کارشناسی مبنی بر احتمال ریزش ملک و خطر آفرین بودن، رای دادستانی با حکم تخریب اخذ شد.

داودی افزود: برغم اخطارهای مکرر، هنگام مراجعه عوامل شهرداری برای اجرای حکم رفع خطر، متاسفانه با ممانعت یکی از وراث مواجه شدیم که توسط نیروی انتظامی صورتجلسه شد.
به گفته وی شب گذشته این بنای فرسوده دچار ریزش شد و متاسفانه یکی از ورثه زیر آوار مانده بود که فوت شد.

بر اساس این گزارش؛ کاظمی مدیرکل دفتر شهردار تهران و کرمی مدیر عامل ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران به همراه شهردار منطقه ١١ پس از وقوع ریزش در محل حاضر شدند و عوامل شهرداری منطقه در حال تلاش برای آوار برداری می باشند.

منطقه ۱۱ تهران در همسایگی منطقه دوازده و دارای بافت فرسوده است. این منطقه از تهران در خیابان وحدت اسلامی واقع شده است.

نظرات بینندگان