arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۸ - ۲۸ تير ۱۳۹۹

لایو خبر - ۲۸ تیر ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی خوزستان: آرامش در بهبهان حاکم است
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۳:۴۶

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با هوشیاری مردم، آرامش کامل در شهرستان بهبهان حاکم است. وی افزود: در هر مقطعی که دشمنان قسم‌خورده و خبیث نظام با بهانه‌سازی برخی وقایع، برای انتقام از جمهوری اسلامی، درصدد فتنه آفرینی و به هم زدن آرامش جامعه برآمده‌اند با هوشمندی و بصیرت مردم عزیز و آگاه مواجه شدند و نه تنها راه به جایی نبرده‌اند، بلکه با حقد و حسد نظاره‌گر عظمت و بزرگی مردم عزیز ما هستند.

دستور رییس کل بانک مرکزی برای مساعدت در انتشار هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت اتوبوس و متروی تهران
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۳:۱۷

خبرنگار سرویس اقتصادی «انتخاب» کسب اطلاع کرد: رئیس کل بانک مرکزی برای کمک به توسعه خطوط اتوبوس و متروی تهران دستور مساعدت صادر کرد. بنابراین گزارش، این دستور در پی سخنان امروز محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران صادر شده است.

فرصت یک ماهه به مشمولان کنکوری
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۲:۳۰

امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درخصوص تعویق یک ماهه اعزام مشمولان متقاضی کنکور ارشد و دکتری اظهار داشت: طبق روال سنوات گذشته مشمولانی که تقاضای تمدید دارند می توانند درخواستشان را در سامانه ثبت کنند که بعد از بررسی و در صورت احراز شرایط با درخواست شان موافقت شود.

فارس: داوران «عصر جدید» تذکر سیاسی گرفتند
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۱:۲۱

داوران برنامه تلویزیونی «عصر جدید» که هشتگ اعدام نکنید را بازنشر کرده بودند از سوی شبکه سه سیما تذکر گرفته و پست‌های خود را حذف کردند. امین حیایی و رویا نونهالی هفته گذشته و درست زمانی که جریان توئیتری اعدام نکنید در فضای مجازی به راه افتاده بود، این مطلب را در اینستاگرام خود نشر داده بودند.

واکسن کرونا ساخت روسیه به زودی روانه بازار می شود
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۹:۵۶

روسیه اعلام کرده که ممکن است زودتر از زمان مورد انتظار بتواند به واکسن موردنظر برای مقابله با کرونا دست یابد و احتمال دارد این واکسن به زودی تولید انبوه شود. «کریل دیمیتریو»، رئیس بنیاد روسی سرمایه‌گذاری‌های تحقیقی اعلام کرده که تحقیقات پیرامون واکسن روسی کرونا به خوبی به پیش می‌رود و ممکن است که مسکو زودتر از دیگر کشورها بتواند واکسن خود را به مرحله نهایی برساند و روانه بازار کند.

جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی به پاریس منتقل شد
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۸

معاون حقوقی وزارت امور خارجه گفت: جعبه سیاه دیروز توسط مسئولین سازمان هواپیمایی کشوری و یک نفر از قضات به پاریس منتقل شد و روز دوشنبه عملیات خوانش آن شروع خواهد شد.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۸ تیر ۹۹: ۱۸۸ نفر دیگر فوت کردند / مجموع جانباختکان به مرز ۱۴ هزار نفر رسید / تعداد مبتلایان به ۲۷۱۶۰۶ نفر افزایش یافت / ۱۰ استان در وصعیت قرمز / روند ابتلا و بستری در خوزستان و زنجان کاهشی است
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۵

سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۸ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۹۳ نفر از آنها بستری شدند.

جزئیات طرح جدید مجلس برای خروج ایران از پروتکل الحاقی / نبویان: در این طرح، دولت ملزم است اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند / نظارت‌ها را صرفا تحت پادمان می پذیریم
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۰۷

نماینده مردم تهران در مجلس جزئیاتی از طرح جدید پارلمان برای خروج داوطلبانه ایران از پروتکل الحاقی را تشریح کرد. نبویان گفت: ما در این طرح گفته‌ایم که دولت ملزم است از اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی را متوقف کند و نظارت‌ها را صرفا تحت پادمان بپذیرد و اجرایی کند.

فرماندار: امنیت و آرامش در ماهشهر برقرار است / هیچ گونه تجمعی برگزار نشده / فیلم منتشر شده در فضای مجازی کذب است
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۵

فرماندار بندر ماهشهر گفت : روز جمعه هیچ گونه تجمع اعتراض آمیز در این شهرستان برگزار نشد. وی تاکید کرد: فیلم منتشر شده در خصوص تجمع در این شهرستان در فضای مجازی کذب و تکذیب می شود.

روحانی: تاکنون ۲۵ میلیون ایرانی به کرونا مبتلا شده اند / احتمالا تا ۳۵ میلیون نفر دیگر نیز در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند / از هر هزار نفری که به کرونا مبتلا می‌شوند، ۵۰۰ نفر بی علامت هستند
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۳

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور گفت: گزارش معاون وزارت بهداشت می‌گوید که ۲۵ میلیون جمعیت ایرانی از کرونا عبور کرده‌اند و بقیه جمعیت حدود ۳۰ تا ۳۵ میلیون نفر دیگر در معرض ابتلاء در ماه‌های آینده خواهد بود.

جاماندگان بیمه بیکاری با ۱۴۲۰ تماس بگیرند
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۱۴

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد افراد ثبت نام شده مقرری بیمه بیکاری ایام کرونا را دریافت کرده اند گفت: افرادی که هنوز این مقرری را دریافت نکرده اند می توانند با شماره ۱۴۲۰ تماس بگیرند. اگر اطلاعات کامل باشد مشکل ظرف ۴۸ ساعت رفع می شود.

ابتلای مجدد به کرونا ثابت نشده
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۱۳

معاون تحقیقات و فناری وزارت بهداشت در پاسخ به این سوال که آیا مواردی از ابتلای مجدد به کرونا در ایران داشته ایم، تصریح کرد: خیر؛ در هیچ جای دنیا نیز هنوز ثابت نشده است که ابتلای مجدد به کرونا رخ بدهد؛ در مورد اکثر افرادی که گفته می‌شد که دچار ابتلای مجدد به این بیماری شده اند پس از بررسی مشخص شد که طول بیماری آن‌ها افزایش یافته است و در واقع یک کرونای طول کشیده است و در برخی موارد استثنائی حتی بیماری تا ۶۰ روز به طول انجامیده است.

طرح احداث خانه‌های ۲۵ متری در راه هیات دولت
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۱۲

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت صدور مجوز ساخت و اعطای تسهیلات به خانه‌های کوچک مقیاس شامل واحدهای ۲۵ تا ۵۰ مترمربعی، گفت: طرحی در این خصوص به وزارت کشور ارایه شده و قرار است در هیات دولت مطرح شود.

کیهان: سلبریتی‌های کم‌سواد از سه سارق مسلح که دستانشان به خون مردم آلوده است، حمایت کرده‌اند
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۱۲

روزنامه کیهان در یادداشتی با اشاره به موضوع حکم سه معترض حوادث آبان به حمایت جمعی از بازیگران از هشتگ «اعدام نکنید» واکنش نشان داد و نوشت: این سلبریتی‌های کم‌سواد، یک بار دیگر نیز به ابزار انحراف و فریب مردم تبدیل شده‌اند و این بار از سه سارق مسلح که دستانشان به خون مردم آلوده است، حمایت کرده‌اند!

این روزنامه نوشت: حراست صداوسیما و همچنین حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید این فهرست را مدنظر قرار دهد و افرادی که همجهت با ضدانقلاب و ترامپ، از قاتل‌ها و جانیان حمایت می‌کنند، بهتر است کمتر از قبل از بیت‌المال و امکانات عمومی کشور مصرف کنند.

پرونده شکایت کی‌روش از فدراسیون مختومه شد
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۸:۱۴

کارلوس کی روش نوشت: اختلاف حقوقی و مالی که من با فدراسیون فوتبال ایران داشتم نهایتاً به انتها رسید. این تنها به دلیل تصمیم واضح و قدرتمند فیفا در برابر رفتار ناعادلانه و غیر محترمانه‌ای که رییس سابق فدراسیون تاج پس از هشت سال خدمات من برای تیم ملی داشت، بود. نهایی شدن این توافق پیامد‌های روابط حرفه‌ای و دوستانه من با نبی و خراطی، اعضای محترم و دلسوز فدراسیون فوتبال و افرادی که به راستی به دنبال اهداف تیم ملی هستند بود.

آنچه گذشت
۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۸:۰۳

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان