arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۳۴۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۰۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۹

تماشا کنید: رانت ۶۰۰ میلیون دلاری؟ / ماجرای طرح دوفوریتی مجلس برای توزیع قیر رایگان چیست؟

مصطفی طاهری در زمینه طرح دو فوریتی توزیع قیر رایگان اظهار داشت: در سال‌های گذشته دولت به برخی از بخش‌ها همچون شهرداری‌ها، اداره کل راه و شهرسازی (ویژه راه روستایی) و مدارس قیر رایگان اختصاص داده و توزیع می‌کرد. وی با تاکید بر اینکه این رقم در سال گذشته بالغ بر ۴ میلیون تن بوده که امسال از بودجه حذف شده است، افزود: مقرر بود دولت معادل این ۴ میلیون تن، به بخش‌های مورد نظر سوبسید برای تهیه قیر پرداخت کند. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ایرادات اختصاص سوبسید به جای توزیع قیر رایگان این بود که قیمت قیر در زمان تنظیم و تصویب بودجه نصف قیمت کنونی آن بوده است، یادآور شد: از سوی دیگر همان ۶ هزار میلیارد تومان مصوب به عنوان سوبسید نیز تاکنون پرداخت نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مصطفی طاهری در زمینه طرح دو فوریتی توزیع قیر رایگان اظهار داشت: در سال‌های گذشته دولت به برخی از بخش‌ها همچون شهرداری‌ها، اداره کل راه و شهرسازی (ویژه راه روستایی) و مدارس قیر رایگان اختصاص داده و توزیع می‌کرد. وی با تاکید بر اینکه این رقم در سال گذشته بالغ بر 4 میلیون تن بوده که امسال از بودجه حذف شده است، افزود: مقرر بود دولت معادل این 4 میلیون تن، به بخش‌های مورد نظر سوبسید برای تهیه قیر پرداخت کند. عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ایرادات اختصاص سوبسید به جای توزیع قیر رایگان این بود که قیمت قیر در زمان تنظیم و تصویب بودجه نصف قیمت کنونی آن بوده است، یادآور شد: از سوی دیگر همان 6 هزار میلیارد تومان مصوب به عنوان سوبسید نیز تاکنون پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
به این میگن مجلس انقلابی که برای مردم قبر رایگان تصویب می کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
عجب! . خوب در مجلس مطرح کن در اخبار چرا؟ این صحبت شما بوی رانت و دفاع از کسانی می دهد که نان دلالیشان در فروش قیر بسته شده!
متفکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
1
رانت قانونی . لطفا کاری کنید که رشوه و اختلاس هم قانونی شود و این ته مانده نیروهای مبارزه با فساد هم به گشت ارشاد بپبوندند که وضعیت حجاب اصلا برای این مجلس قابل فبول نیست
نظرات بینندگان