arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۹

بیش‌از یک تن موادمخدر در ایرانشهر کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان و کشف یک تن و ۷۶ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان ایرانشهر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با قاچاقچیان و کشف یک تن و ۷۶ کیلوگرم موادمخدر در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

محمد قنبری  اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند حرفه‌ای به حوزه شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

وی‌افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی ایرانشهر پس از یک سری کار گسترده اطلاعاتی حوالی شب گذشته اعضای این باند مسلحانه را که با یک دستگاه تویوتا در حال جابه جایی محموله موادمخدر در یکی از مسیرهای فرعی این شهرستان بودند شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر که پس از ساعتی درگیری با توجه به آتش پر حجم تکاوران پلیس با رها کردن خودرو حامل مواد مخدر با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی ادامه داد: در ادامه این عملیات مقتدرانه با پاک سازی منطقه درگیری و بازرسی خودرو تویوتا یک تن و ۷۶ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه مقادیری سلاح و مهمات کشف شد.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای این باند خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را برای قاچاقچیان تنگ کرده است.

ایرنا

نظرات بینندگان