arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۹

امیر کویت برای ادامه درمان تا ساعاتی دیگر راهی آمریکا می‌شود

دیوان امیری کویت تاکید کرد که امیر این کشور پس از انجام یک عمل جراحی موفقیت آمیز، بامداد فردا برای ادامه درمان به آمریکا می رود. وزیر امور دیوان امیری کویت در این باره تاکید کرد که سفر امیر این کشور به آمریکا بنا به توصیه تیم پزشکی مسئول درمان وی و برای تکمیل درمان پس از عمل جراحی موفقیت آمیز خود انجام می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیوان امیری کویت تاکید کرد که امیر این کشور پس از انجام یک عمل جراحی موفقیت آمیز، بامداد فردا برای ادامه درمان به آمریکا می رود.

به گزارش  شفقنا به نقل از بخش عربی خبرگزاری رویترز، خبرگزاری رسمی کویت (کونا) عصر امروز (چهارشنبه) از شیخ «علی جراح صباح الصباح»، وزیر امور دیوان امیری نقل کرد که شیخ «صباح الاحمد الجابر الصباح»، امیر ۹۱ ساله این کشور، برای تکمیل درمان خود بامداد فردا (پنج شنبه) راهی آمریکا می شود.

وزیر امور دیوان امیری کویت در این باره تاکید کرد که سفر امیر این کشور به آمریکا بنا به توصیه تیم پزشکی مسئول درمان وی و برای تکمیل درمان پس از عمل جراحی موفقیت آمیز خود انجام می شود.

این در حالی است که خبرگزاری رسمی کویت یک شنبه هفته جاری از موفقیت آمیز بودن عمل جراحی امیر این کشور خبر داده بود بدون آن که نوع عمل را مشخص کند.

یک روز پیش از آن نیز دولت کویت اعلام کرده بود شیخ صباح که از سال ۲۰۰۶ میلادی تاکنون قدرت را در دست دارد، برای انجام برخی آزمایش های پزشکی به بیمارستان انتقال یافته و فرمان وی مبنی بر واگذاری موقت برخی اختیارات قانونی امیر به شیخ «نواف الاحمد الجابر الصباح»، ولیعهد این کشور نیز صادر شد.

لازم به ذکر است که امیر کویت سال گذشته میلادی نیز در جریان یک سفر رسمی به آمریکا، در بیمارستان بستری شد جایی که دیوان امیری در ماه آگوست از بیماری وی خبر داد با این حال در ماه اکتبر همان سال به کشورش بازگشت.

نظرات بینندگان