arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۴ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۹

خرید ۴.۹ میلیون دلاری نیکول کیدمن و همسرش

نیکول کیدمن و همسرش کیت اربن که این روز‌ها درگیر ساخت سریالی در استرالیا هستند، تصمیم گرفته اند خانه‌ای ۴.۹ میلیون دلاری را در نیویورک خریداری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نیکول کیدمن و همسرش کیت اربن که این روز‌ها درگیر ساخت سریالی در استرالیا هستند، تصمیم گرفته اند خانه‌ای ۴.۹ میلیون دلاری را در نیویورک خریداری کنند.


به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، نیکول کیدمن ستاره سرشناس سینما که طی سال‌های اخیر زندگی عاشقانه‌ای در کنار همسر خواننده خود دارد، سال گذشته را به سختی طی کرد چرا که ویلای محبوبش در استرالیا طی آتش سوزی جنگل‌ها از بین رفت و خاکستر شد، با این وجود وی املاک متعددی در سراسر جهان دارد.


بیشتر بدانید:

 نیکول کیدمن


این زوج مشهور که در زمینه خرید املاک بسیار فعال هستند، جدیدترین دارایی خود را در نیویورک در شرایطی خریداری کرده اند که پیش از این املاکی در لس آنجلس، نشویل، ارتفاعات جنوبی استرالیا، مزرعه‌ای در بونیا هیل و یک پنت هاوس در سیدنی خریداری کرده بودند.

کیت اربن
خرید جدید آن‌ها شامل یک آپارتمان دو خوابه در نیویورک و دارای سه ورودی جداگانه است که شامل یک گاراژ اتوموبیل و دو در مجزا است. این آپارتمان همچنین دارای استخر، سونا، سالن بدن سازی و سینمای خانگی است. جالب است بدانید که کیدمن اولین خانه خود را که یک آپارتمان یک خوابه در روستایی در استرالیا بود در سال ۱۹۸۷ خریداری کرد و از آن زمان تا کنون علاقه زیادی به خرید املاک پیدا کرده است.

خانه
محل زندگی کیدمن در سیدنی یک مجموعه متشکل از سه پنت هاوس در برجی سرشناس است، که در مجموع ۱۵.۶۸ میلیون دلار برای او هزینه داشته است. اما وی و اربن بیشتر وقت خود را در عمارت ییلاقی خود در نشویل، تنسی می‌گذرانند، جایی که آن‌ها یک عمارت هفت اتاق خوابه و شیک مجهز به استخر دارند.

نظرات بینندگان