arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۴ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۹

سیلی محکم روزنامه «The Sun»به گوش «جانی دپ»

پرونده درگیری جانی دپ و امبرهرد هر روز یک بعد جدید پیدا می‌کند. اما به نظر می‌رسد این روز‌ها جانی دپ در کنار مشکلاتی که با همسرش دارد باید مطبوعات مبارزه کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پرونده درگیری جانی دپ و امبرهرد هر روز یک بعد جدید پیدا می‌کند. اما به نظر می‌رسد این روز‌ها جانی دپ در کنار مشکلاتی که با همسرش دارد باید مطبوعات مبارزه کند.


به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، جانی دپ طی ماه‌های گذشته به خوراک خبری جالبی برای مطبوعات تبدیل شده است، اما خبر‌هایی که مطبوعات درباره جانی دپ منتشر می‌کنند چندان برای جانی دپ جذاب محسوب نمی‌شوند و گاهی حتی توهین آمیز تلقی می‌شوند.


بیشتر بدانید:

جانی دپ
مدتی پیش جانی دپ برخی نشریات از جمله روزنامه «The Sun» را متهم کرد که علیه وی مطالبی غیرواقعی را منتشر می‌کند و به او افترا می‌زند. اما اکنون نشریه مذکور با قدرتی قابل توجه در برابر تهمت‌ها ایستاده است و حتی موفق شده است با دفاعی جانانه یک سیلی معنادار به گوش جانی دپ بزند.


علت اصلی این شکایت انتشار مقاله‌ای در وبسایت «The Sun»» بود که جانی دپ را کتک زن خطاب کرده بود. این در حالی است که در طول سه سال اخیر، جانی دپ تلاش کرده است ثابت کند هیچ گاه همسر خود را کتک نزده است. در جلسه جدید دفاعیه این نشریه، وکیل The sun جانی دپ را معتادی خطاب کرد که قدرت کنترل خشم خود را ندارد. نکته جالب این است که گرچه جانی دپ در جلسه رسیدگی به این پرونده حضور نداشت، اما امبر هرد و وکیل وی در این جلسه حضور داشتند.

امبر هرد
وکیل نشریه The sun ضمن محکوم جلوه دادن جانی دپ اعلام کرد که وی نه تنها به شکل فیزیکی بلکه به شکل روانی و با کلمات مستهجن نیز امبر هرد را آزار می‌داده است. وی برای اثبات مدعای خود روی سابقه سوء مصرف مواد و الکل و سوابق ترک اعتیاد وی تاکید کرد.

 

شاید جانی دپ تصورش را هم نمی‌کرد که تا این حد در دادگاهی که خود آن را به راه انداخته بود (طرح شکایت کرده بود) تحت فشار قرار بگیرد. درواقع و در این دادگاه تا حد زیادی از سوی وکلای طرف مقابل متهم شناخته شد. وکلای جانی دپ مدعی بودند جرائم نسبت داده شده به وی اشتباهند و نشریات به این اشتباهات دامن می‌زنند، اما به نظر می‌رسد وکلای The sun موفق شده اند ثابت کنند شرایطی که توصیف کرده اند حقیقت دارد. دپ پیش از این در دادگاه‌های گذشته تاکید کرده بود که از مواد مخدر سنگین مانند ماری جوانا، کوکائین، اکستازی و قارچ استفاده می‌کرده است. اما او این موضوع را رد کرده است که مواد مخدر باعث خشونت وی شده است.


روابط این زوج در یک پس زمینه فریبنده بین المللی ناگهان پس از یک سال متلاشی شد. به گفته هرد، جزیره خصوصی دپ در باهاما، یک پنت هاوس در لس آنجلس، یک قطار لوکس و یک جت خصوصی همه مکان‌هایی برای خشونت علیه وی بودند.

نظرات بینندگان