arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: ۲۶ میلیارد دلار بودجه کشور آن سوی مرزهاست / ارزها توسط افرادی که دولت آنها را می‌شناسد از کشور خارج شده

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر۲۶ میلیارد دلار بودجه کشور در آن سوی مرزها است. وی با اشاره به اینکه از دولت به طور جد انتظار می‌رود ارزهای خارج شده از کشور را برگرداند، افزود: متاسفانه ارزها توسط افرادی که دولت آنها را می‌شناسد از کشور خارج شده است و باید دولت با برنامه‌ریزی اساسی این ارزها را به کشور برگرداند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر 26 میلیارد دلار بودجه کشور در آن سوی مرزهاست و انتظار می‌رود دولت برای این امر چاره‌ای اساسی بیندیشد.

وی با اشاره به اینکه از دولت به طور جد انتظار می‌رود ارزهای خارج شده از کشور را برگرداند، افزود: متاسفانه ارزها توسط افرادی که دولت آنها را می‌شناسد از کشور خارج شده است و باید دولت با برنامه‌ریزی اساسی این ارزها را به کشور برگرداند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درحال حاضرمردم بامشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند و نیاز است دولت اقدامات اساسی دراین‌باره انجام دهد و مجلس نیز تمام اهتمام و اولیتش وضعیت معیشتی مردم باشد.

موسوی تصریح کرد: به هیچ عنوان بخشنامه، لایحه و طرحی که علیه مردم باشد قبول نمی‌کنیم و با آن مقابله می‌کنیم زیرا هدف ما خدمت‌رسانی به مردم در این شرایط سخت معیشتی است.

وی افزود: در حال حاضر جلسات علنی مجلس را کم کرده‌ایم و در کمیسیون‌ها به‌صورت تخصصی برنامه و مطالبات مردم را بررسی می‌کنیم تا در صحن علنی مجلس رای بیاوریم.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان