arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۵ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

جزئیات جدید از فیلم فضایی تام کروز/ یونیورسال ۲۰۰ میلیون دلار خرج می‌کند

قرار است فیلمی با بازی تام کروز برای نخستین بار در فضای خارجی زمین ساخته شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قرار است فیلمی با بازی تام کروز برای نخستین بار در فضای خارجی زمین ساخته شود.

 

 به نقل از فاکس بیزینس، کمپانی یونیورسال متعهد شده است که ۲۰۰ میلیون دلار برای کمک به ساخت اولین فیلم در خارج از جوّ زمین پرداخت کند. تام کروز در این فیلم سینمایی نقش آفرینی خواهد کرد.

هفته‌ها قبل اعلام شده بود که تام کروز در حال مذاکره با ناسا برای ساخت یک فیلم سینمایی تاریخ ساز است. فیلمی که بازیگر «ماموریت: غیرممکن» را به فضا می‌فرستد.

کمپانی اسپیس ایکس، به ریاست ایلان ماسک نیز در ساخت این فیلم اکشن مشارکت خواهد داشت. یونیورسال هم ۲۰۰ میلیون دلار در این فیلم سرمایه گذاری خواهد کرد. البته سرمایه ۲۰۰ میلیون دلاری که اعلام شده، تخمینی است و اعلام مبلغ دقیق آن، نیازمند اتمام فیلمنامه است.

تام کروز، داگ لیمان و کریستوفر مک کواری به تازگی یک جلسه مجازی با مسئولان یونیورسال، برگزار کرده اند. فیلمنامه و طرح کلی این پروژه هنوز در حال نگارش است و به پایان نرسیده است. رسانه‌ها گزارش داده اند که لیمان فیلمنامه این اثر را می‌نویسد.

فیلم سینمایی «تاپ گان: ماوریک» که اکران آن به دلیل ویروس کرونا از تابستان امسال به ۲۳ دسامبر منتقل شد، جدیدترین پروژه سینمایی تام کروز خواهد بود.

کروز و مک کواری اکنون در حال ساخت هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های سینمایی «ماموریت:غیر ممکن» نیز هستند. فیلمبرداری این اثر قبل از شیوع ویروس کرونا آغاز شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان