arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۵۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۹ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱

تفاوت توکلی و افروغ از منظر علی مطهری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علي مطهري در پاسخ به يکي از سوالات خبرآنلاين، به اين موضوع اشاره کرد. هنگامي که از او پرسيده شد «از نظر انديشه سياسي، علي مطهري بيشتر به عماد افروغ نزديکتر است يا احمد توکلي؟»، او گفت: این دو خودشان خیلی به هم نزدیک هستند. خصوصا از نظر اعتقاد به لزوم نقد قدرت، اما از این نظر که آقای افروغ به دیواری میان اصول گرایان معتدل و اصلاح طلبان معتدل قائل نیست اما آقای توکلی همچنان به این مرزبندی مصنوعی متعهد است، به آقای افروغ نزدیک ترم. 

وي همچنين در پاسخ به اينکه غلامعلي حدادعادل رئیس بهتری برای کمیسیون فرهنگی مجلس بود یا عماد افروغ؟، اظهار داشت: مدیریت آقای افروغ را ندیدم اما مدیریت آقای حداد را نپسندیدم. خیلی کارها در حوزه فرهنگ می​شد انجام شود ولی به خاطر محافظه کاری آقای حداد انجام نشد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کلانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
15
0
توکلی شایسته ی ریاست جمهوری است ولی دوچیز نمی گذارد1-آن حمایت مردمی که خاتمی واحمدی نژاد داشتند را نداردزیرا کمتر به میان مردم شهرهای ایران میرود2-افکار فلسفی ندارد یعنی کل گرا نیست وطراحی کلی برای جامعه ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
با توجه به شناختی که از آقای توکلی دارم ، ایشان از هیچ حالتی راضی نیستند و همیشه انتقاد دارند.ضمنا ایشان انسان شریفی هستند ولی شایسته ریاست جمهوری نیستند.
نظرات بینندگان