arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۲ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

جنگنده های ارتش سوریه بزرگترین انبار مهمات جبهه النصره را منهدم کردند

جنگنده‌های ارتش سوریه امروز دوشنبه بزرگترین انبار مهمات وابسته به گروه تروریستی «جبهه النصره» را در استان «ادلب» در شمال این کشور بمباران و منهدم کردند. این حمله هوایی باعث شده انفجار‌های طولانی و پی در پی رخ دهد که صدای این انفجار‌ها در مناطق شمال غربی سوریه تا شهر «حلب» برسد. همچنین ۲۰ فرد مسلح که در نزدیکی آن بودند نیز کشته شدند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جنگنده های ارتش سوریه بزرگترین انبار مهمات و تسلیحات گروه تروریستی جبهه النصره را در شمال این کشور بمباران کرده و به طور کامل منهدم کردند.

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جنگنده های ارتش سوریه امروز دوشنبه بزرگترین انبار مهمات وابسته به گروه تروریستی«جبهه النصره» را در استان «ادلب» در شمال این کشور بمباران و منهدم کردند. این حمله هوایی باعث شده انفجارهای طولانی و پی در پی رخ دهد که صدای این انفجارها در مناطق شمال غربی سوریه تا شهر «حلب» برسد.

جنگنده های ارتش سوریه طی چند نوبت این انبار مهمات که در حومه شهر«بنش» در شمال شرق استان ادلب واقع شده بود را بمباران کردند و آن را به طور کامل منهدم کردند.

یک منبع میدانی گفت که این حمله هوایی پس از آن صورت گرفت که هواپیماهای شناسایی یکی از مواضع دشمن را شناسایی کردند و مشخص شد که گروه های مسلح از آن به عنوان انبار مهمات و تسلیحات استفاده می کنند همچنین مشاهده شد که خودروهایی در کنار انبار هستند که اقدام به عملیات انتقال و خالی کردن سلاح و مهمات می کنند.

این منبع تأکید کرد که پس از عملیات شناسایی جنگنده های ارتش بی درنگ سلسله حملات هوایی انجام دادند و انبار را بمباران کردند که در پی آن سلسله انفجارهایی رخ داد که صدای آن در مناطق زیادی از ادلب شنیده شد.

این منبع میدانی تأکید کرد که سلاح ها و مهمات این انبار همه در آتش سوخت و بر اساس اطلاعات اولیه بیش از 20 فرد مسلح که در نزدیکی آن بودند نیز کشته شدند.

نظرات بینندگان