arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۳ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

کمک پزشکی فوری انگلیس به ارزش ۵ میلیون پوند به لبنان

«دومینیگ راب» وزیر خارجه انگلیس در گفتگو با حسان دیاب، نخست وزیر لبنان اعلام کرد که کشورش آماده اعطای کمک‌های پزشکی و حمایت از تلاش برای نجات جان مجروحان و جستجوی مفقود شدگان ناشی از انفجار است. وی اعلام کرد: بسته کمک‌های پزشکی فوری انگلیس به ارزش ۵ میلیون پوند است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد کشورش کمک‌های پزشکی فوری به ارزش ۵ میلیون پوند برای لبنان ارسال می‌کند.

به گزارش شفقنا، به نقل از روسیاالیوم، «دومینیگ راب» وزیر خارجه انگلیس در گفتگو با حسان دیاب، نخست وزیر لبنان اعلام کرد که کشورش آماده اعطای کمک‌های پزشکی و حمایت از تلاش برای نجات جان مجروحان و جستجوی مفقود شدگان ناشی از انفجار است.

وی اعلام کرد: بسته کمک‌های پزشکی فوری انگلیس به ارزش ۵ میلیون پوند است.

وزیر خارجه انگلیس دیشب در پیامی توئیتری وقوع حادثه انفجار در بندر بیروت را به تمامی کسانی که از این انفجار آسیب دیده‌اند تسلیت گفت و با دولت و مردم لبنان ابراز همبستگی کرد.

شبکه خبری المیادین عصر دیروز (سه‌شنبه) از شنیده شدن صدای انفجار در بیروت خبر داد سپس اعلام کرد انفجار مهیب در بندر این شهر به وقوع پیوسته است و مقادیر بسیار زیادی نیترات آمونیو که در این بندر ذخیره شده بوده منفجر شده است.

«محمد فهمی » وزیر کشور لبنان گفت: تحقیق درمورد انفجار بندر بیروت شفاف خواهد بود و ۵ روز به طول خواهد انجامید و مسئولان آن مجازات خواهد شد.

وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد: تعداد کشته شدگان انفجار مهیب روز گذشته بیروت تاکنون ۱۳۵ نفر و زخمی ها حدود ۵۰۰۰ نفر هستند.

نظرات بینندگان