arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۳ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹

قیمت دلار، امروز ۱۶ مرداد ۹۹

قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی امروز ۲۲,۰۰۰(بیست و دو هزار تومان) اعلام شد که نسبت به روز پیش افزایش را تجربه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی امروز ۲۲,۰۰۰(بیست و دو هزار تومان) اعلام شد که نسبت به روز پیش افزایش را تجربه کرد.

بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا 22,000(بیست و دو هزار تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا 23,000(بیست و سه هزار تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 26,000(بیست و شش هزار تومان) و قیمت فروش یورو 26,750(بیست و شش هزار و هفتصد و پنجاه تومان) است.

بازار تهران امروز شاهد افزایش ۲۲۰ تومانی قیمت دلار است که به ۲۳,۶۸۰ (بیست و سه هزار و ششصد و هشتاد ) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار در بازار تهران
امروز قیمت دلار در بازار تهران، به 23,680 (بیست و سه هزار و ششصد و هشتاد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.92 درصدی داشته است.

قیمت حواله امارات در بازار دوبی امروز
حواله امارات در بازار دوبی مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. حواله امارات در بازار دوبی که روز قبل تا ۶,۵۵۰ (شش هزار و پانصد و پنجاه ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۰۶ آگوست ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۱۵ درصدی به ۶,۵۶۰ (شش هزار و پانصد و شصت ) تومان رسید.

قیمت دلار هرات در بازار تهران امروز
دلار هرات در بازار امروز تهران، به ۲۳,۸۰۰ (بیست و سه هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به ۴ روز پیش، افزایش ۴.۲ درصدی داشته است.

نظرات بینندگان