arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۶۶۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۴ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
آخرین آمار کرونا در این، ۱۶ مرداد ۹۹؛

۱۷۴ بیمار کرونایی دیگر جان باختند / مجموع جان باختگان به ۱۷۹۷۶ نفر رسید / ۲۶ استان در وضعیت قرمز یا هشدار

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار و ۱۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۷ هزار و ۹۷۶ نفر رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

۱۷۴ بیمار کرونایی دیگر جان باختند / مجموع جان باختگان به ۱۷۹۷۶ نفر رسید / ۲۶ استان در وضعیت قرمز یا هشدار

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۳۲۰ هزار و ۱۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۷ هزار و ۹۷۶ نفر رسیده است.

به گزارش «انتخاب»، سیما سادات لاری روز پنجشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به این ویروس در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۰۴ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۰ هزار و ۱۱۷ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۷ هزار و ۹۷۶ نفر رسید.

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۷۷ هزار و ۴۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۱۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تاکنون دو میلیون و ۶۱۲ هزار و ۷۶۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری اظهار کرد: استان‌های مازندران، تهران، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، قم، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
5
11
دارن آمار را میارن پایین برای کنکور و محرم!
نظرات بینندگان