arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۸ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

کشف بقایای اجساد تفنگداران نیروی دریایی آمریکا

بنابر اعلام نیروی دریایی آمریکا، اجساد ۷ تفنگدار و یک ملوان این کشور که در پی بروز حادثه برای زره‌پوش آبی-خاکی حامل آن‌ها در سواحل کالیفرنیا مفقود شده بودند، کشف شد. قرار است بقایای این اجساد به منظور آماده‌سازی برای تدفین به پایگاه هوایی «داور» در ایالت «دِلاور» منتقل شود. زره‌پوش آبی-خاکی حامل این تفنگداران نیز در عمق حدود ۱۱۷ متری کشف شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بنابر اعلام نیروی دریایی آمریکا، اجساد 7 تفنگدار و یک ملوان این کشور که در پی بروز حادثه برای زره‌پوش آبی-خاکی حامل آن‌ها در سواحل کالیفرنیا مفقود شده بودند، کشف شد.

به گزارش فارس، اجساد ۷ تفنگدار نیروی دریایی آمریکا و یک ملوان این کشور که دهم مرداد زره‌پوش آبی-خاکی حامل آن‌ها در سواحل کالیفرنیا دچار سانحه شده و بعد از جستجوهای ناموفق مرده تصور شده بودند، کشف شد.

«کریستوفر برونزی» فرمانده یگان پانزدهم تفنگداران اعزامی ضمن اعلام این خبر با خانواده‌های این افراد ابراز همدردی کرد.

قرار است بقایای این اجساد به منظور آماده‌سازی برای تدفین به پایگاه هوایی «داور» در ایالت «دِلاور» منتقل شود. زره‌پوش آبی-خاکی حامل این تفنگداران نیز در عمق حدود ۱۱۷ متری کشف شد.

به گزارش روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» علت این حادثه همچنان نامشخص و در دست بررسی است.

پیش از این علی‌رغم جستجوهای چند روزه با بالگرد، قایق و یک ناوشکن تنها جسد یکی از سرنشین‌های این زره‌پوش آبی‌-خاکی پیدا شده بود.

رسانه‌های آمریکایی عصر پنجشنبه ده مرداد از وقوع حادثه برای یک زره پوش خاکی-آبی متعلق به یک واحد نیروی دریایی ارتش آمریکا در سواحل کالیفرنیا و کشته و مفقود شدن تعدادی از تفنگداران نیروی دریایی این کشور خبر دادند. تفنگداران دریایی آمریکا هنگام وقوع حادثه در حال انجام تمرین معمول نزدیک جزیره «سن کلمنت» بودند.

در پی این حادثه نیروی دریایی آمریکا استفاده از وسایل نقلیه خاکی-آبی در تمرینات آموزشی را معلق کرد.

این زره‌پوش هنگام حادثه ۱۶ سرنشین داشت. یک نفر از این سرنشین‌ها بعد از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داد.

نظرات بینندگان