arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۲ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹

قیمت طلا و سکه، امروز ۲۱ مرداد ۹۹

قیمت ها امروز در بازار ارز، طلا و سکه ایران سیر صعودی را در مقایسه با روز گذشته تجربه کردند و تنها قیمت سکه گرمی ثابت ماند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت ها امروز در بازار ارز، طلا و سکه ایران سیر صعودی را در مقایسه با روز گذشته تجربه کردند و تنها قیمت سکه گرمی ثابت ماند.

قیمت اونس طلا امروز
امروز هر اونس طلا مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۲,۰۲۹ (دو هزار و بیست و نه ) دلار رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۱۱ آگوست ۲۰۲۰ - با کاهش ۱.۷۵ درصدی به ۱,۹۹۴ (یک هزار و نهصد و نود و چهار ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱,۰۵۴,۹۸۴ (یک میلیون و پنجاه و چهار هزار و نهصد و هشتاد و چهار ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۱۴ درصدی داشته است.

قیمت سکه امروز
قیمت سکه امروز به 10,950,000 (ده میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 2.73 درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز
نیم سکه، امروز به ۵,۳۵۰,۰۰۰ (پنج میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۸۶ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز
ربع سکه امروز با افزایش ۰.۶۵ درصدی، از ۳,۰۳۰,۰۰۰ (سه میلیون و سی هزار) تومان به ۳,۰۵۰,۰۰۰ (سه میلیون و پنجاه هزار) تومان رسید.

قیمت سکه گرمی امروز
در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به روز قبل بدون تغییر بود و ۱,۷۰۰,۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

نظرات بینندگان