arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۸ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۹

دیدار ظریف با میشل عون / ظریف: امیدوارم با همکاری همه طرف‌ها شرایط لبنان پایدار شود / میشل عون پیام تشکر خود از حسن روحانی را به محمد جواد ظریف، تقدیم کرد

وزیر امور خارجه ایران در دیدار با میشل عون ابراز امیدواری کرد با همکاری همه طرف‌های سیاسی در صحنه داخلی و انسجام لبنان شرایط پایداری در فضای سیاسی این کشور شکل گیرد. میشل عون رئیس جمهور لبنان نیز در این دیدار از اعلام همبستگی رئیس جمهور کشورمان در خصوص انفجار در بندر بیروت قدردانی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر امور خارجه ایران در دیدار با میشل عون ابراز امیدواری کرد با همکاری همه طرف‌های سیاسی در صحنه داخلی و انسجام لبنان شرایط پایداری در فضای سیاسی این کشور شکل گیرد.

به گزارش فارس، آخرین دیدار محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با مقامات لبنانی، عصر امروز (جمعه) در قصر بعبدا و با میشل عون رئیس جمهور لبنان انجام شد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار علاوه بر اعلام مراتب همدردی و همبستگی رئیس جمهور و مردم کشورمان به رئیس جمهور و مردم لبنان، از پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه که امروز چهاردهمین سالروز آن می‌باشد به عنوان نشانه‌ای از غلبه مردم لبنان بر سختی‌ها و عبور موفق از شرایط حاضر یاد کرد و این روز را به مردم و دولت لبنان تبریک گفت و آمادگی کشورمان برای ادامه کمک‌ها به لبنان را اعلام کرد.

ظریف همچنین ابراز امیدواری کرد با همکاری همه طرف‌های سیاسی در صحنه داخلی و انسجام لبنان شرایط پایداری در فضای سیاسی این کشور شکل گیرد.

میشل عون رئیس جمهور لبنان نیز در این دیدار از اعلام همبستگی رئیس جمهور کشورمان در خصوص انفجار در بندر بیروت قدردانی کرد.

رئیس جمهور لبنان از حمایت های جمهوری اسلامی ایران از کشورش تشکر و قدردانی کرد.

میشل عون، رئیس جمهور لبنان پیام تشکر خود از حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان را به محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان تقدیم کرد.

وی همچنین از ظریف به خاطر تلاش هایش در جهت کمک به لبنان قدردانی کرد. 

میشل عون در ادامه ضمن تاکید بر تداوم تلاش های مردم لبنان برای مقابله با مشکلات مختلف، از حمایت فوری ایران از لبنان برای عبور از اوضاع کنونی قدردانی کرد.

نظرات بینندگان