arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۹

لایو خبر - ۲۹ مرداد ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فتاح عذرخواهی کرد!
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۲۱:۲۸

رئیس بنیاد مستضعفان درمورد واکنش ها به اظهارات اخیر خود گفت: بنده گزارش سالانه بنیاد را میدادم. چون من یک ساله یک ماهه بود به بنیاد آمده بودم و به مردم قول داده بودم گزارش بدهم. وی گفت: واقعاً هدف من این بود که بگویم در زمینه پیگیری املاک جدی هستیم. هدف هم همین بود این افراد و سازمان هایی که من و اشخاص در آنجا اسم بردیم نفع شخصی نداشتم این خطای بنده بود که آنجا خیلی کوتاه و تیتروار گفتم وفرصت باز کردن مسئله نبود

مناظره‌های ترامپ و بایدن چه زمانی‎ برگزار می‌شود؟
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۷:۱۸

با اعلام کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی آمریکا (سی‌پی‌دی)، قرار است طی ماههای مهر و آبان بین دونالد ترامپ و جو بایدن سه مناظره و بین معاونان آنها یک مناظره برگزار شود.

مهدی طائب: آنقدر دست غربگرایان در بزک کردن برجام خالی است که با تحریف می خواهند آیت الله کاشانی را طرفدار رابطه با آمریکا جلوه دهند
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۶:۱۴

رییس قرارگاه عمار، کودتای ۲۸ مرداد را سند فتنه افکنی آمریکا خواند و گفت: غربگرایان با تحریف تاریخ حتی شخصیت مرحوم آیت الله کاشانی را طرفدار رابطه با آمریکا جلوه می‎دهند.

وزیر آموزش‌وپرورش: زمان کلاس‌های غیرحضوری ۳۰ تا ۴۵ دقیقه / تشکیل کلاسها با ۱۰ دانش آموز مجاز است
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۲

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: اگر اجازه برقراری حضوری کلاس‌های درس داده نشود، طبق پروتکل‌های اعلام‌شده از وزارت بهداشت که حضور دانش آموزان را تا ۱۰ نفر در کلاس درس مجاز دانسته است و با در نظر گرفتن شرایط و مساحت کلاس اجازه حضوری بودن را می‌دهد، دانش آموزان را در طول هفته توزیع کرده و هرروز هفته تعدادی از دانش آموزان را به‌صورت حضوری آموزش خواهیم داد.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۹ مرداد ۹۹: فوت ۱۵۳ نفر دیگر / مجموع جانباختکان از ۲۰ هزار نفر عبور کرد
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۴:۱۴

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون۳۵۰ هزار و ۲۷۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۱۵۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۱۲۵ نفر رسید.

واعظی: کشتی‌های توقیف شده متعلق به ایران نیست / نفت فروخته شده و پول آن هم دریافت شده است
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۳:۱۸

واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در واکنش به ادعای آمریکای ها مبنی بر توقیف چند کشتی ایرانی گفت: کشتی‌ها و پرچم برای ما نیست. نفت فروخته شده و پول آن هم گرفته شده است.

قالیباف: از دریافت اجازه رهبری برای سرپرست وزارت صنعت مطلع نیستیم
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۴

رئیس مجلس در پاسخ به اخطار نماینده محلات درباره ضرورت دریافت اذن مقام معظم رهبری برای معرفی سرپرست جدید وزارت صمت به علت گذشت ۳ ماه ، گفت: تاکنون درباره دریافت این اجازه مطلع نیستیم.

چراغ معاملات ملک در بورس کالا روشن شد
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۴

با شروع معاملات روز جاری در بورس کالای ایران، یک باب واحد تجاری واقع در شهر جدید پردیس روی تابلوی بازار فرعی رفت که با ثبت نهایی معامله نخستین ملک در بورس کالا، پرونده‌ای جدید در معاملات بازار سرمایه کشور باز شد.

عزاداری در فضای باز ۲ هزار امامزاده
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۴

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه امامزادگان یکی از نشانه‌های تاریخی اعتقاد به امامت در کشورمان هستند، تصریح کرد:امسال در فضای باز ۲ هزار امامزاده با رعایت نکات بهداشتی مراسم عزاداری برگزار می‌شود.

قالیباف: طرح «سوال از رییس جمهور» دنبال خواهد شد
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۳

رییس مجلس در واکنش به اخطار یک نماینده درباره عدم اعلام وصول طرح سوال از رئیس جمهور گفت: هیات رییسه به آیین‌نامه عمل کرده و سوال از رییس جمهوری دنبال خواهد شد.

قیمت دلار، امروز ۲۹ مرداد ۹۹
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۳

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۲۹ مرداد به رقم ۲۲۴۵۰ تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان کاهش داشته است.

قیمت خرید دلار نیز ۲۲۳۵۰ تومان اعلام شده است.

آبان، شروع ترم تحصیلی آینده / آموزش قطعاً مجازی است
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۲

خاکی‌صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از شروع ترم تحصیلی آینده به صورت مجازی و از اوایل آبان ماه خبر داد. او تاکید کرد: دانشجویان جدیدالورود باید دو هفته در دانشگاه حضور داشته باشند و از اوایل آبان ترم جدید آغاز می‌شود.

روحانی: طرح فروش نفت از سوی دو قوه حمایت نشود به دنبال طرح‌های دیگر می‌رویم
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۲

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: طرحی برای فروش نفت انجام شده که در سه قوه مورد بررسی قرار گرفته است. دولت این طرح را صد در صد به نفع کشور و مردم می داند و بهترین راه تامین مالی است که بهتر از اوراق است و یک تو دهنی به آمریکا است. اگر دو قوه دیگر حمایت کردند این طرح را عملی می کنیم که مقصود من روسای دو قوه است. اگر هم حمایت نشود به دنبال طرح های دیگر می رویم و مسیر را ادامه می دهیم.

شاید ایران از جام جهانی محروم شود
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۱

یک سایت بلژیکی نوشت: در صورتی که فدراسیون فوتبال ایران جریمه مصوب شده از سوی فیفا را به مارک ویلموتس پرداخت نکند ممکن است از حضور در جام جهانی محروم شود.

به گزارش سایت فوتبال کرانت فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا موظف به پرداخت بیش از شش میلیون یورو به مارک ویلموتس سرمربی سابق خود شد و باید ظرف ۳۰ روز نسبت به پرداخت آن اقدام کند. در صورتی که فدراسیون فوتبال ایران این پول را در زمان تعیین شده پرداخت نکند علاوه بر جریمه‌های مالی بیشتر ممکن است حتی جام جهانی فوتبال را نیز از دست بدهد و نتواند درآن در صورت صعود شرکت کند.

راه اندازی اینترنت نسل پنجم در ۲ نقطه تهران
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۱

وزیر ارتباطات گفت: هم اکنون در دو نقطه از شهر تهران اینترنت نسل پنجم در حال ارائه خدمات است و تا پایان شهریور این دو نقطه به ۵ نقطه می‌رسد.

آذری جهرمی افزود: تا پایان امسال 5 میلیون پورت اینترنت پرسرعت خانگی هم باید دایر شود که دسترسی با 4 برابر سرعت فعلی فراهم خواهد شد و ما 2 شهر قم و تهران را برای این اقدام هدف گذاری کرده ایم.

نتایج نهایی کنکور آبان اعلام می‌شود
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۰

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تلاش می‌کنیم نتایج نهایی کنکور سراسری ۹۹ را هفته اول آبان ماه اعلام کنیم. او در ادامه درباره لو رفتن سوالات کنکور گفت: سوالات کنکور بعد از پایان جلسه در سایت منتشر می شود و دسترسی به دفترچه سوالات کار سختی نیست. مباحث مطرح شده در فضای مجازی بسیار ناشیانه بوده و جعلی بودن آن بسیار روشن است.

آنچه گذشت
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۶

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان