arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۸ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹

درخشش «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» در استرالیا

فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» نامزد بهترین فیلم بلند داستانی جشنواره بین‌المللی فیلم مسلمانان استرالیا شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» نامزد بهترین فیلم بلند داستانی جشنواره بین‌المللی فیلم مسلمانان استرالیا شد.

فیلم سینمایی زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند به کارگردانی امیراطهر سهیلی در دوازدهمین حضور جهانی خود موفق شد بین ۳ نامزد نهایی بخش بهترین فیلم داستانی در کنار ۲ نماینده از ترکیه و آفریقای جنوبی در این جشنواره به نام جشنواره مسلمانان استرالیا / Australian Muslim Film Festival بایستد.

زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند پیش از این حضور خود را با کسب جایزه بهترین بازیگر زن برای لعیا زنگنه در جشنواره Italian Film Days پایان داده بود و سپس در یازدهمین حضور جهانی خود در ایالت کانزاس آمریکا در جشنواره فیلم «یونیورسال» روی پرده رفت و هم‌اکنون ۱۵شهریورماه در استرالیا روی پرده خواهد رفت.

این فیلم سینمایی با تهیه‌کنندگی محمدرضا شرف‌الدین پس از بهبود شرایط اکران در کشور، در ایران نیز اکران خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم که لعیا زنگنه به عنوان تنها بازیگر فیلم در آن نقش‌آفرینی می‌کند، آمده است: «هزاران سال قبل یونس شک می‌کند، می‌لغزد و آن‌جا که باید داستانش در اوج تمام شود طعمه ماهی می‌گردد و شکم ماهی آغاز داستان یونس می‌شود و اکنون هزاران سال بعد ژاله شک می‌کند، می‌لغزد و آن‌جا که باید داستانش در اوج تمام شود، زنانی که با گرگ ها می‌دوند آغاز می‌گردد».

موسیقی این فیلم با میلاد قنبری، صداگذاری حسن مهدوی، مدیریت دوبلاژ محمدرضا صولتی، طراحی گرافیک سینا افشار و تدارکات با حامد نسطورپور طهرانی است. همچنین دستیار اول کارگردان حسام سامری‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی رضا شریفی و منشی صحنه مهتاب شهرابی هستند.

نظرات بینندگان