arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۲ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۹

کوشنر به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس سفر می‌کند

«جرد کوشنر» مشاور ارشد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا قصد دارد طی روزهای آتی به سرزمین‌های اشغالی و چند کشور عربی حاشیه خلیج فارس سفر کند. انتظار می‌رود که «رابرت اوبراین» مشاور امنیت ملی آمریکا و «رابرت هوک» نماینده آمریکا در امور ایران نیز همراه کوشنر به منطقه سفر کنند. برخی منابع خبری خبر داده‌اند که هدف کوشنر از سفر به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، تشویق آنها برای عادی سازی روابط با اسرائیل است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور ارشد ترامپ قصد دارد طی روزهای آتی به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس سفر کرده و این کشورها را برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تشویق کند.

به گزارش فارس، «جرد کوشنر» مشاور ارشد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا قصد دارد طی روزهای آتی به سرزمین‌های اشغالی و چند کشور عربی حاشیه خلیج فارس سفر کند.

در این سفر «آوی برکوویتز» نماینده ترامپ در امور صلح نیز کوشنر را همراهی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که «رابرت اوبراین» مشاور امنیت ملی آمریکا و «رابرت هوک» نماینده آمریکا در امور ایران نیز همراه کوشنر به منطقه سفر کنند.

این سفر در بحبوحه اقدام امارات در اعلام توافق با رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.

برخی منابع خبری خبر داده‌اند که هدف کوشنر از سفر به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، تشویق آنها برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

امارات و رژیم صهیونیستی پنجشنبه هفته گذشته طی بیانیه‌ای مشترک با آمریکا از عادی‌سازی توافق بین خود برای اولین بار خبر دادند این در حالی بود که ابوظبی سال‌ها بود که به صورت مخفیانه با تل‌آویو در ارتباط بود.

تصمیم امارات برای برقراری روابط با رژیم صهیونیستی با مخالفت گسترده مقامات فلسطینی و کشورهای اسلامی همراه بوده است.

نظرات بینندگان