arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۰۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۲ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹

هلاکت شرور مسلح در منطقه مرزی سراوان

فرمانده مرزبانی ناجا از درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار مسلح در منطقه مرزی سراوان و هلاکت یک تن از اشرار مسلح و عناصر وابسته به گروهک‌های تروریستی در این منطقه خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده مرزبانی ناجا از درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار مسلح در منطقه مرزی سراوان و هلاکت یک تن از اشرار مسلح و عناصر وابسته به گروهک‌های تروریستی در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایسنا سردار احمدعلی گودرزی اظهارکرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با اشرار مسلح و ناامن کنندگان مرزهای ایران اسلامی و با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان مستقر در منطقه مرزی سراوان از حضور عناصر وابسته به گروهک‌های تروریستی و اشرار مسلح در ارتفاعات سیاهانی و قصد ورود آنان به کشور مطلع شدند و با توجه به احتمال انجام هرگونه عملیات علیه نیروها و مقرهای مرزبانی این عناصر پلید، شناسایی و دستگیری این افراد به صورت ویژه در دستور کار عملیاتی قرار گرفت.

وی افزود: مرزداران غیور و سرافراز با پشتیبانی اطلاعاتی معاونت اطلاعات مرزبانی استان، محل اختفای اشرار در حوزه مرزی "دهانه لک" را شناسایی کردند و با اعزام چند تیم عملیاتی، منطقه در کنترل مرزداران قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی ناجا در ادامه اظهارکرد: اشرار که خود را در تنگنا و محاصره مأموران دیدند اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کردند و سعی داشتند با تیراندازی‌های مداوم به سمت ارتفاعات کشور مقابل متواری شوند.

گودرزی اضافه کرد: مرزداران غیور و دلاور با اتخاذ موضع صحیح و با استفاده از تاکتیک‌های عملیاتی مناسب، با آتش پرحجم به سمت عناصر گروهک تروریستی، تیراندازی کردند که منجر به هلاکت یه نفر از آنان شد و از وی مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات مخابراتی و ارتباط ماهواره‌ای نیز کشف شد.

وی تأکید کرد: برابر انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، شرور به هلاکت رسیده در فروردین ماه سال جاری در درگیری با عوامل مرزبانی، یکی از مرزداران هنگ مرزی سراوان را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار داده بود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: برابر اخبار واصله و آثار مشهود، تعدادی از اشرار مسلح نیز در این درگیری به شدت زخمی و به سمت ارتفاعات کشور مقابل متواری شده‌اند که شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

نظرات بینندگان