arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۱ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۹

درخواست استانداری خراسان رضوی از مردم: وضعیت مشهد قرمز است؛ تاسوعا و عاشورا به اینجا نیایید

حسین جعفری؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در این زمینه اظهار داشت: محدودیتی در ایام محرم برای حضور زائران به شهر مقدس مشهد در نظر گرفته نشده است. وی بیان کرد: با توجه به وضعیت هشدار در شهر مشهد مقدس از مردم می‌خواهیم که سفر به مشهد را در شرایط فعلی مخصوصاً در ایام پایانی هفته کنسل و آن را به زمان دیگری موکول کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون استاندار خراسان‌رضوی از شهروندان سراسر کشور خواست سفر به مشهد را به زمان دیگری موکول کنند.

به گزارش تسنیم از مشهدمقدس، براساس اعلام وزارت بهداشت و مسئولان استانی خراسان رضوی، این استان از نظر شیوع کرونا همچنان دچار وضعیت قرمز است.

آمارها در روزهای اخیر کاهش داشته و ضریب استفاده از ماسک نیز افزایش یافته اما همچنان وضعیت قرمز است و باید نکات بهداشتی را نیز رعایت کرد.

با توجه به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی(ع)، یکی از مسائل مهم پرهیز از سفر به مشهد مقدس در این ایام است زیرا ممکن است ضریب ابتلا را مجدداً افزایشی کند.

حسین جعفری؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در این زمینه اظهار داشت: محدودیتی در ایام محرم برای حضور زائران به شهر مقدس مشهد در نظر گرفته نشده است.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت هشدار در شهر مشهد مقدس از مردم می‌خواهیم که سفر به مشهد را در شرایط فعلی مخصوصاً در ایام پایانی هفته کنسل و آن را به زمان دیگری موکول کنند.

نظرات بینندگان