arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹

ناکامی سوداگران مرگ در توزیع ۲۲۶ کیلوگرم شیشه

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۲۲۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه در شهرستان پاکدشت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف ۲۲۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه در شهرستان پاکدشت خبر داد.

 سردار کیومرث عزیزی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر صنعتی با انتقال گسترده مواد افیونی از مرزهای شرقی کشور به سمت پایتخت و دپوی آن در یکی از مناطق حاشیه ای "پاکدشت" بررسی موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش پلیس برای شناسایی اعضای این باند اظهارکرد: پس از چندین روز کار اطلاعاتی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "پاکدشت" مخفیگاه و نحوه فعالیت اعضای این باند شناسایی شد.

عزیزی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از محل فعالیت سوداگران مرگ ۲۲۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع " شیشه " کشف شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات ۲ نفر از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر دستگیرشدند و یک دستگاه خودروی ۴۰۵ توقیف شد، اظهارکرد: متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه مواد افیونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تاکید بر اینکه مبارزه با مخلان نظم و امنیت و سوداگران مرگ به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت اینگونه افراد مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات بینندگان