arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹

پنس از طرف جمهوریخواهان به عنوان معاون ترامپ معرفی شد

مایک پنس روز دوشنبه به طور رسمی از طرف جمهوریخواهان به عنوان معاون رییس جمهوری آینده آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ معرفی شد. با آغاز به کار مجمع ملی حزب جمهوریخواه در شهر شارلوت ایالت کارولینای شمالی، پنس به عنوان معاون دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا معرفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مایک پنس روز دوشنبه به طور رسمی از طرف جمهوریخواهان به عنوان معاون رییس جمهوری آینده آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ معرفی شد.

به گزارش ایرنا از نشریه هیل، با آغاز به کار مجمع ملی حزب جمهوریخواه در شهر شارلوت ایالت کارولینای شمالی، پنس به عنوان معاون دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا معرفی شد.

انتخاب پنس به عنوان معاون رییس جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۰ توسط فرماندار سابق ویسکانسین و اسکات والکر نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ صورت گرفت و این انتخاب از طرف تمام نمایندگان جمهوریخواه تایید شد.
"کوین مک کارتی" رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا گفت: من مفتخرم که اعلام کنم مایک پنس از حمایت جامع مجمع ملی جمهوریخواهان به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه برای پذیرش پست معاون رئیس جمهور آمریکا برخوردار است. 

مجمع ملی جمهوریخواهان بعدازظهر دوشنبه با سخنرانی سناتور تیم اسکات، استیو اسکالیز و نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل آغاز شد. 

تنها ۷۰ روز به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا باقی مانده و اکثر نظرسنجی ها از احتمال پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات ها در این انتخابات گزارش منتشر می کنند. 

با شیوع ویروس کرونا و ناکارآمدی دولت ترامپ در مهار این ویروس مرگبار، حتی جمهوریخواهان نیز تمایلی به حمایت از ترامپ در انتخابات آتی ندارند. 

نظرات بینندگان