arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹

سی ان ان: بیش از ۲۰ نماینده سابق جمهوریخواه از بایدن حمایت کردند

شبکه سی ان ان گزارش داد که با آغاز مجمع ملی جمهوریخواهان در روز دوشنبه بیش از ۲۰ نماینده سابق این حزب از پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده‌اند. سناتور سابق "جف فلیک" از آریزونا و "چارلی دنت" نماینده سابق پنسیلوانیا جزء نمایندگان جمهوریخواه هستند که با آغاز مجمع ملی جمهوریخواهان از جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا حمایت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شبکه سی ان ان گزارش داد که با آغاز مجمع ملی جمهوریخواهان در روز دوشنبه بیش از ۲۰ نماینده سابق این حزب از پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده‌اند.

به گزارش ایرنا از شبکه سی ان ان، سناتور سابق "جف فلیک" از آریزونا و "چارلی دنت" نماینده سابق پنسیلوانیا جزء نمایندگان جمهوریخواه هستند که با آغاز مجمع ملی جمهوریخواهان از جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا حمایت کردند.

بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰، به دلیل تلاش برای ایجاد ائتلاف گسترده انتخاباتی علیه دونالد ترامپ بارها بر حمایت جمهوریخواهان تأکید کرده است.

تیم مورتاگ سخنگوی کمپین انتخاباتی ترامپ با مخالفت به روند پیوستن جمهوریخواهان به کمپین بایدن گفت: ترامپ هنوز هم از محبوبیت بالایی میان جمهوریخواهان برخوردار است.

مورتاگ افزود: جو بایدن سابقه نیم قرن شکست در واشنگتن را در کارنامه خود دارد و این جای تعجب نیست که در این میان افرادی که عامل شکست وی در این مدت بوده‌اند هم اکنون از حامیان وی باشند.

شبکه سی ان ان در ادامه در کنار سناتور فلیک و دنت اسامی دیگر نمایندگان سابق جمهوریخواه را که خواهان حمایت از بایدن هستند، منتشر کرد.

مجمع ملی حزب جمهوریخواهان روز دوشنبه در نخستین نشست خود، به طور رسمی دونالد جی ترامپ را با اکثریت آرا به عنوان نامزد انتخاباتی این حزب در رقابت‌ ریاست جمهوری امسال آمریکا برگزید.

مجمع ملی جمهوریخواهان بعدازظهر دوشنبه با سخنرانی سناتور تیم اسکات، استیو اسکالیز و نیکی هیلی سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل آغاز شد.

تنها ۷۰ روز به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا باقی مانده و اکثر نظرسنجی‌ها از احتمال پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در این انتخابات گزارش منتشر می‌کنند.

با شیوع ویروس کرونا و ناکارآمدی دولت ترامپ در مهار این ویروس مرگبار، حتی جمهوریخواهان نیز تمایلی به حمایت از ترامپ در انتخابات آتی ندارند.

نظرات بینندگان