arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۹

مسی خواستار ترک بارسلونا شد

لیونل مسی بازیکن افسانه ای بارسلونا خواستار ترک این باشگاه در تابستان جاری شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 

بازیکن ۳۳ ساله آرژانتینی در فکسی به باشگاه در روز سه شنبه گفت آرزو دارد بندی را در قرار داد خود به اجرا بگذارد که به او اجازه ترک بدون هزینه و فوری باشگاه را می دهد.

با این حال بارسلونا معتقد است که بند مربوطه اکنون دیگر منقضی شده و مسی تا ۲۰۲۱ باید برای این باشگاه بازی کند به طوری که آزاد شدن او از وظایفش در باشگاه ۷۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

بارسلونا روز ۱۶ اوت در بازی یک چهارم نهایی لینگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۸ به ۲ از بایرن مونیخ شکست خورد و حذف شد.

مسی که برنده شش توپ طلا است در سال ۲۰۰۴ به بارسلونا پیوست و چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است.

هیات مدیره باشگاه به زودی ملاقات خواهد کرد و بعضی استعفای جوسپ ماریا بارتمیو رئیس باشگاه و انتخابات زودهنگام را تنها مرهم برای مسی می دانند. با این حال به نظر می رسد مسی مصمم به ترک باشگاه باشد.

با انتشار این خبر طرفداران بارسلونا در حمایت از بهترین گلزن تاریخ باشگاه و اعتراض به هیات مدیره در برابر ورزشگاه نیوکمپ باشگاه تجمع کردند.

اکنون انتظار نبردی حقوقی میان باشگاه و مسی می رود. مسی می گوید بندی در قرارداد به او اجازه می دهد اگر باشگاه را تا پیش از ۱۰ ژوئن مطلع کند می تواند بدون هزینه آن را ترک کند.

این تاریخ گذشته برای همین بارسلونا معتقد است که دیگر قابل اجرا نیست، اما مسی احساس می کند این تاریخ باید به علت به درازا کشیدن فصل تمدید شود. فصل جاری به علت همه گیری کرونا تا ۹ اوت ادامه داشت.

نظرات بینندگان