arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۱۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۴ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹

معاون وزیر بهداشت: میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط هیات های مذهبی تاکنون مطلوب بوده

معاون بهداشتی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: در روزهای گذشته شاهد رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی هیات های عزاداری در کشور بوده ایم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون بهداشتی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: در روزهای گذشته شاهد رعایت مطلوب دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی هیات های عزاداری در کشور بوده ایم.

به گزارش ایرنا، علیرضا رئیسی روز پنجشنبه در بازدید از بیمارستان شهید گنجی و مرکز بهداشتی روستای دهقائد با تقدیر از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برای برگزاری عزاداری سالار شهیدان بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا و رعایت این دستورالعمل‌ها از سوی ایشان افزود: درشرایط کنونی بیش از آنکه نگران شیوع ویروس کرونا در عزاداری‌های محرم باشیم نگران انتشار ویروس در سفرهای غیر ضروری هستیم.

وی ادامه داد: هرچند در هفته‌های گذشته کادر درمان کشور روزهای سختی را پشت سر گذاشت اما در شرایط کنونی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اندکی روند ورود بیماران به بیمارستان‌ها کاهش یافته است.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآورشد: ادامه روند کاهش ورود بیماران به بیمارستان‌ها بستگی به رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی دارد.

وی در خصوص بیمارستان شهید گنجی برازجان اضافه کرد: دستگاه سی تی اسکن و تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه در این بیمارستان افزایش می‌یابد.

رئیسی افزود: بیمارستان شهید گنجی در زمینه تجهیزات و نیروی انسانی کمبودهایی دارد که تلاش می‌شود با افزودن متخصص بیهوشی بخشی از این مشکل برطرف شود.

نظرات بینندگان