arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۶ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹

کورئیدا مرزهای فرهنگی و زبانی را به چالش می‌کشد

اطلاعات جدید از جزییات همکاری کارگردان «دزدان فروشگاه» یا «دله‌دزدها» که قرار است با بازی سونگ کانگ-هو بازیگر فیلم «انگل» ساخته شود، اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اطلاعات جدید از جزییات همکاری کارگردان «دزدان فروشگاه» یا «دله‌دزدها» که قرار است با بازی سونگ کانگ-هو بازیگر فیلم «انگل» ساخته شود، اعلام شد.

به نقل از ورایتی، فیلم جدید هیروکازو کورئیدا با عنوان «نوزاد، جعبه، دلال» با بازی سونگ کانگ-هو در نقش اصلی و به زبان کره‌ای ساخته می‌شود.

این نخستین فیلم کره‌ای کارگردان «دزدان فروشگاه» است و سونگ کانگ-هو که موفق به کسب نخل طلای کن برای بازی در فیلم «انگل» شد، در این فیلم در کنار بائه دونا بازیگر فیلم «اطلس ابر» و «میزبان» و کانگ دونگ-وون بازیگر «شبه‌جزیره» بازی خواهد کرد.

«نوزاد، جعبه، دلال» در واقع فیلمی کره‌ای است که با بازیگران و عوامل کره‌ای در دست ساخت است. فیلمبرداری این فیلم نیز در کره انجام می‌شود و «سی‌جی انترتینمنت» که تولید کننده «انگل» بوده به عنوان سرمایه‌گذار در این پروژه با «زیپ سینما» همکاری می‌کند.

کورئیدا در حال تکمیل فیلمنامه است و قرار است فیلمبرداری این پروژه سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

کورئیدا در بیانیه‌ای گفته است: فیلم درباره بچه‌های جعبه‌ای ست و من حالا دارم روی فیلمنامه کار می‌کنم و سه بازیگر بزرگ را در کنار خودم دارم و برای همین بسیار هیجان‌زده هستم. برای سهیم شدن این تجربه با شما امیدوارم فیلمی دلگرم‌کننده، پرهیجان و احساسی از آب درآید. این فیلم شبیه جدیدترین فیلمم یعنی فیلم فرانسوی زبان «حقیقت»، فیلمی است که مرا از سرزمین و کشور و زبان مادری‌ام جدا می‌کند. آیا می‌توانم از مرزهای زبان و فرهنگی فراتر بروم؟ کارگردان بودن به چه معناست؟ امیدوارم بتوانم به این سوال‌ها با این پروژه پاسخ بدهم.

کورئیدا با «دزدان فروشگاه» برنده نخل طلای کن شد و یک سال پیش از «انگل» نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی زبان بود. وی سازنده فیلم «حقیقت» است که با بازی ایتن هاوک و ژولیت بینوش به عنوان اولین فیلم غیرژاپنی زبان وی در جشنواره‌های مختلف به نمایش درآمد.

منبع: مهر
نظرات بینندگان