arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۹

باجه بانک تجارت در بیمارستان نیکان غرب افتتاح شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

باجه بیمارستان نیکان غرب افتتاح شد

همزمان با هفته دولت، باجه بانک تجارت در محل بیمارستان نیکان غرب با حضور دولت آبادی مدیرعامل بانک و دکتر تابش و دکتر تقدیر مدیران عامل مجموعه هلدینگ بیمارستان های نیکان افتتاح شد.

به‌ گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، رضا دولت آبادی در آئین افتتاح باجه خدمات بانکی بیمارستان نیکان غرب گفت: امروز روز بسیار خوبی برای بنده و همکارانم در بانک تجارت است زیرا توانستیم در این کار ارزشمند و ارزنده سهیم باشیم. وی افزود، همت بالای مدیران و کارکنان مجموعه هلدینگ بیمارستان نیکان و تلاش همکارانم در بانک تجارت باعث شد علیرغم شرایط سخت کشور این پروژه به موقع به بهره برداری برسد.

دولت آبادی با اشاره به این مطلب که دو اتفاق بزرگ در حوزه بهداشت و درمان از سوی بانک تجارت رخ داده است گفت: جدای از افتتاح این باجه، بانک تجارت از طرح "دارو پرداخت" خود رونمایی کرده که زنجیره تولید تا فروش دارو را در کشور به صورت سیستمی در قالب اعطای تسهیلات و فروش غیر حضوری در بر می گیرد.

وی ضمن تبریک به مدیران هلدینگ بیمارستان نیکان افزود: بانک تجارت این آمادگی را دارد تا با ارائه انواع خدمات بانکی متناسب با این مجموعه با افزایش سطح تعاملات ضمن حمایت در طرح ها و پروژه های آینده در خدمت شبکه بهداشت و سلامت کشور باشد.

دکتر تابش مدیر بیمارستان نیکان ضمن قدردانی از مدیران بانک تجارت گفت: راه اندازی بیمارستان نیکان غرب با شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت کشور همراه شد و حمایت و اعتماد بانک تجارت ضمن نجات پروژه راه اندازی این بیمارستان در ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان بهداشت و درمان و بهبودی تعداد زیادی از بیماران نقش بسزایی دارد.

دکتر تقدیر مدیر بیمارستان نیکان غرب با تشکر از اعتماد بانک تجارت اظهار داشت: نظام سلامت بزرگترین سهم را در دنیا از نظر بهبود و افزایش امید به زندگی در جوامع دارد و شروع همکاری با بانک بزرگ تجارت به عنوان قدم اول بوده و امیدواریم در ادامه این همکاری قدم های بزرگتری را در حوزه سلامت و درمان برداریم .

باجه بانک تجارت در بیمارستان نیکان غرب تحت پوشش شعبه مستقل مرکزی، واقع در بزرگراه همت غرب، قبل از میدان المپیک بوده و مشتریان می توانند از خدمات بانکی  این باجه بهره مند شوند.


 

نظرات بینندگان