arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۲ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱

اظهارنظر تکاندهنده ی یک بازیگر زن از فساد در سینما؛ آن تهیه کننده گفت...

پرستو صالحی بازیگر سینما، تئا‌تر و تلویزیون ظهر امروز در صفحه فیس بوک خود، نکته ی تکاندهنده از اظهار نظر غیراخلاقی یک تهیه کننده سینما سخن گفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرستو صالحی بازیگر سینما، تئا‌تر و تلویزیون ظهر امروز در صفحه فیس بوک خود، نکته ی تکاندهنده از اظهار نظر غیراخلاقی یک تهیه کننده سینما سخن گفته است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر "انتخاب" ، وی که بیشتر مردم او را با سریال طنز "زیر آسمان شهر (2)" (ساخته مهران غفوریان) می شناسند، در صفحه فیس بوک خود نوشت:

 «اگه نگم دق می‌کنم!!!

همش می‌گن چرا کم کاری؟ چرا نیستی؟ چرا مثله سابق پر کار نیستی؟ چرا؟ چرا؟ چرا؟

من چه می‌دونم!

کدوم بازیگریه که دلش نخواد بازی کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد تو کارهای خوب ظاهر بشه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد با آدم‌های حرفه‌ای و درست درمون کار کنه؟ کدوم بازیگریه که دلش نخواد دیده بشه؟»

پرستو صالحی در ادامه نوشته است: «دور از جون تهیه کنندگان و کارگردانان و هنرمندان فرهیخته کشورم که هممون می‌دونیم چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و فقط ادعا و اداشو دارن، به یک تهیه کننده سر‌شناسی از سره درد دل گفتم: دلم یه کار طولانی می‌خواد گفت: اونی‌ام که بهت کار طولانی بده ح.. طولانی می‌خواد، به قول مرحوم شکیبایی: وای...

ولی من هنوز ایمان دارم که تو هنر مقدس هفتم، هستند انسان‌هایی که بی‌درخواست و نیاز و... فقط و فقط به کارشون فکر می‌کنن و بس و متاسفم از وجود کسانی که هنر پاک آریایی را رو با ناحیه ۱۰قدیم تهران اشتباه گرفتن...»



پرستو صالحی که متولد نهم آبان ماه ۱۳۵۶ است، اولين فعاليتش در حرفه ي تئاتر با نام نغمه هاي خورشيد است و بعد از اين کار در سريالي با نام محاکمه بازي کرده که يک کار تاريخي به کارگرداني حسن هدايت و بعد از آن در سه فيلم نود دقيقه اي که توسط سيما فيلم ساخته شده با نام هاي يک روز طولاني آبي و بعد از آن در سريال هاي عشق سالهاي جنگ در کنار فرها جم ،تب ، مهر پنهان، همسفر، اين زميني ها، چشم هايش و در سري دوم زير آسمان شهر ايفاي نقش کرده . در فيلم سينمايي خانه اي بر روي آپ هم بازی کوتاهی ارائه کرده است.
نظرات بینندگان