arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۹

امام جمعه رشت: رئیس آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای جاسوس است

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه فردی در رأس آژانس هسته‌ای قرار دارد که خود سابقه جاسوسی برای اسرائیل دارد، گفت: ایران بارها به تعهدات خود پایبند بوده و آن‌ها از هر فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیت‌الله رسولی فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت گفت: فردی در رأس آژانس هسته‌ای قرار دارد که خود سابقه جاسوسی برای رژیم صهیونیستی دارد.

به گزارش فارس، آیت‌الله رسولی فلاحتی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلای این شهر با تسلیت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی علیه‌السلام اظهار کرد: در دیدار ویدیو کنفرانسی هیئت دولت با رهبری در هفته گذشته، ایشان فرمودند سال آخر فعالیت دولت فرصتی قابل‌توجه بوده تا کارهای بزرگ و اثرگذاری مانند اصلاح نظام بودجه در کشور انجام شود.

وی با بیان اینکه نظام بودجه‌ای کشور اشکالات زیادی دارد که باید اصلاح شود، افزود: نظام بانکی کشور بیمار است زیرا در این شیوه، بانکداری صورت نمی‌گیرد بلکه بنگاه‌داری انجام می‌گیرد.

فلاحتی با تأکید بر لزوم توجه به تولید که اشتغال را به همراه دارد، افزود: معیشت راحت، کاهش تورم، تقویت ارزش پول موضوعاتی است که توجه به تولید می‌تواند راه‌حلی برای آن‌ها باشد.

وی با قدردانی از هیئت‌های عزاداری و جوانان حسینی که رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را به‌درستی انجام دادند، اظهار کرد: هیئات و مسؤولین هیئت‌ها به‌خوبی رصد کرده و به‌خوبی این موضوع را مدیریت کردند.

فلاحتی با بیان اینکه آمریکا روزبه‌روز به‌سوی مفتضح شدن پیش رفته و دولتمردان آمریکا در موضع ضعف و زبونی سیاسی و جهانی قرارگرفته‌اند تصریح کرد: اخیراً در پرونده ایران به شورای امنیت و مکانیسم ماشه مفتضح شده و به آژانس بین‌المللی هسته‌ای فشار آوردند تا اقداماتی انجام دهد.

امام‌جمعه رشت با اشاره به اینکه فردی در رأس آژانس هسته‌ای قرار دارد که خود سابقه جاسوسی برای رژیم صهیونیستی دارد، گفت: ایران بارها به تعهدات خود پایبند بوده و آن‌ها از هر فرصتی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.

فلاحتی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها دشمن شماره یک ملت ایران هستند و ملت ایران همیشه فریاد مرگ بر آمریکا بر زبان دارند.

نظرات بینندگان