arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۹

با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی در جزیره کیش برخورد شد

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش از برخورد با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی در این جزیره خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدرضا رضانیا با اعلام این خبر افزود: کلیه صنوف ،کلیه وسائل حمل و نقل عمومی ، دوائر دولتی ، سازمان‌ها، موسسات مالی اعتباری ، بانک‌ها ،شرکت‌ها و سازمان‌ها ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و در صورت عدم رعایت، با متخلفان برخورد می‌شود .
وی با دعوت از مردم برای نظارت بر روند رعایت اصول بهداشتی گفت: مردم گزارش‌های خود در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به شماره ۰۹۳۴۷۶۹۰۱۹۹ اعلام کنند. همه مردم باید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و این مهم با ماسک‌زدن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محیط های پردد و شلوغ به راحتی محقق می‌شود.

سخنگوی شورای سلامت کیش با بیان اینکه کاهش مبتلایان به ویروس کرونا نیازمند مشارکت همگانی است، افزود: همه مردم از کوچک و بزرگ لازم است تا رعایت این موارد را برای خود یک وظیفه بدانند چراکه کاهش همکاری مردم در مقابله با کرونا موجب افزایش شیوع موارد ابتلا و فوت خواهد شد.
رضانیا یا یادآوری استفاده از ماسک ادامه داد: برای افرادی که در این زمینه آسیب‌پذیرتر هستند و افراد بالای 60 سال و دارای بیماری‌های زمینه ای استفاده از ماسک ضرورت بیشتری دارد.

رضانیا تصریح کرد: ادارات و محیط کار یک محل عمومی شناخته می‌شود و نیروهای کار جزء افرادی هستند که خطر انتقال ویروس کرونا در آن‌ها وجود دارد لذا تنها راه مقابله با کرونا، رعایت پرتکل های بهداشتی توسط کارمندان و مراجعه کنندگان در این اماکن است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان