arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۱ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۹

واژه مقاومت به خوبی در بیمارستان‌ها معنا می‌شود

  کارگردان مستند «تولد» با اشاره به لزوم انعکاس ایثارگری‌های دوران کرونا گفت: واژه مقاومت به خوبی در بیمارستان‌ها معنا می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 

 

 

 

 

 

  کارگردان مستند «تولد» با اشاره به لزوم انعکاس ایثارگری‌های دوران کرونا گفت: واژه مقاومت به خوبی در بیمارستان‌ها معنا می‌شود.

محمد حسنی، مستندساز با اشاره به لزوم توجه بیشتر مستندسازان به موضوع کرونا این حوزه را بخشی از مستند مقاومت دانست، گفت: در جریان ساخت مستند «تولد» با خانم بارداری مواجه شدم که در آزمایشگاه تشخیص بیماری مشغول بود اما علی‌رغم مشکلات فراوان، از مرخصی زایمان خود استفاده نکرد.

وی افزود: افرادی که در ابتدای شیوع این بیماری وارد عرصه شدند، ایثارگری بسیاری داشتند چرا که حتی بیمارستان‌ها نیز تجهیزات حفاظت شخصی نداشتند.

حسنی کارگردان مستند «تولد» اظهار داشت: واژه مقاومت به خوبی در بیمارستان‌ها معنا می‌شود. بسیاری از افراد حتی بیش از آنچه به عنوان وظیفه بر عهده دارند، در این جبهه مقاومت می‌کنند؛ به عنوان مثال پرستارانی که بعضاْ دو ماه یا سه ماه حتی به خانه‌هایشان نمی‌روند. این اتفاقات باید توسط مستندسازان در تاریخ ثبت شود.

وی با اشاره برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و اختصاص بخش ویژه این جشنواره به موضوع کرونا، تصریح کرد: کرونا مانند دفاع‌مقدس ابعاد متنوعی دارد که باید به تفکیک به هر کدام پرداخته شود. خوشبختانه جشنواره در این موضوع نقش‌آفرینی بسیار خوبی دارد.

فارس

نظرات بینندگان