arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۵ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۹

قیمت ارز و دلار، امروز ۱۰ شهریور

بهای ارزهای دلار و یورو امروز (دوشنبه) افزایش قیمت داشت و در تابلوی صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۳ هزار و ۱۵۰ تومان و فروش یورو ۲۷ هزار و ۲۵۰ تومان ثبت شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امروز (دهم شهریور) بازار ارز پس از ایام تعطیل تاسوعا و عاشورا، همچنان میل صعودی خود را نشان داد.

امروز در صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه، با افزایشی ۵۰ تومانی نسبت به آخرین روز هفته گذشته به بهای ۲۳ هزار و ۵۰ تومان خریداری و به قیمت ۲۳ هزار و ۱۵۰ تومان فروخته شد.

همچنین تابلوی صرافی‌های بانکی برای خرید و فروش یورو نیز افزایشی مشابه دلار را ثبت کرد و عدد ۲۷ هزار و ۲۵۰ تومان برای خرید و برای فروش هر یورو هم قیمت ۲۷ هزار و ۳۵۰ تومان ثبت شد.

بررسی بازار غیر رسمی ارز نیز نشان دهنده تداوم روند روز پایانی هفته گذشته در افزایش بهای دلار است. امروز خرید و فروش دلار در ساعات ابتدایی معاملات از رقم ۲۳ هزار و ۶۵۰ تومان کار خود را آغاز کرد و اکنون با افزایشی ۱۵۰ تومانی در محدوده ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان معامله می‌شود.

همچنین در سامانه سنا نیز در آخرین روز کاری هفته گذشته (۶ شهریور) برای فروش هر یورو مبلغ میانگین ۲۷ هزار و ۱۰۱ تومان و برای فروش دلار نیز رقم میانگین ۲۳ هزار و ۹۷ تومان ثبت شده است.

علاوه براین در سامانه نیما نیز در روز معاملاتی هفته گذشته (۶ شهریور)، خرید هر حواله یورو با میانگین قیمت ۲۵ هزار و ۱۰۶ تومان ثبت شد. برای خرید و فروش حواله دلار نیز در روز معاملاتی گذشته رقمی در سامانه ثبت نشد.

نظرات بینندگان