arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۹

کشف بیش از یک تن تریاک در درگیری مسلحانه مرزبانان با سوداگران مرگ

فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی باند قاچاقچیان مواد مخدر و کشف بیش از یک تن مواد مخدر در منطقه مرزی سراوان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی باند قاچاقچیان مواد مخدر و کشف بیش از یک تن مواد مخدر در منطقه مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی افزود: در راستای برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی "مکسوخته" شهر مرزی سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، موضوع را سریعا در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان انتقال محموله مواد مخدر به عمق کشور مشخص شد، گفت: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و خودروی قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست صادر کردند که قاچاقچیان، اقدام به تیراندازی به سمت مرزبانان کردند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با اشاره به شجاعت مرزداران در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، تصریح کرد: با توجه به حجم آتش و تاکتیک عملیاتی مناسب مرزبانان، سوداگران مرگ عرصه را به خود تنگ دیده و در رسیدن به هدف شوم خود ناکام ماندند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات هدفمند، مرزداران موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودروی تویوتا و دستگیری یک قاچاقچی مجروح شده، یک تن و ۲۲۴ کیلو و ۶۳۵ گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک دستگاه بی‌سیم و مقادیری مهمات کشف کنند.

سردار گودرزی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزداران قرار دارد، خاطرنشان کرد: تلاش مرزبانان نیروی انتظامی برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر با اقتدار کامل در مرزها ادامه دارد و آنها اجازه نمی دهند قاچاقچیان مواد مخدر در هیچ نقطه ای از کشور احساس امنیت و آرامش کرده و به راحتی نقشه های شوم خود را عملی کنند.

نظرات بینندگان