arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۴ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۹

رسول‌پناه: ترابی تا فردا نیاید، اصل ماجرا را می‌گویم/ بشار رسن توافق اولیه را امضا کرد

سرپرست باشگاه پرسپولیس در جمع هواداران معترض این تیم که مقابل باشگاه حضور یافته بودند گفت که بشار رسن توافق اولیه برای ماندن را امضا کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهدی رسول‌پناه در جمع هواداران معترض پرسپولیس مقابل دفتر این باشگاه گفت: می‌دانم بیشتر نگرانی شما روی مسائل نقل و انتقالاتی است که حق هم دارید. خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و شکست در دیدار دربی یک اتفاق بود.

وی افزود: در مورد نقل و انتقالات سرمربی و سرپرست تیم لیستی به ما داده‌ و گفتند بعد از تاریخ 6 شهریورماه وارد نقل و انتقالات شویم که تمرکز تیم به هم نخورد. صحبت‌هایی هم شده بود ولی همزمان با تاسوعا و عاشورا شد و گفتند که فعلاً صبر کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: روز گذشته با سه بازیکن صحبت کردیم و همین الان هم با سه بازیکن در حال عقد قرارداد هستیم و منتظریم امروز کار عقد قرارداد آنها را به پایان برسانیم.

رسول‌پناه در مورد تمدید قرارداد بشار رسن اظهار داشت: روز گذشته با بشار رسن صحبت کردیم و او توافق اولیه را امضا کرد. رسن حدود 138 هزار دلار از فصل قبل طلب دارد و من به او گفتم که این پول را تا شنبه پرداخت می‌کنم. بشار هم گفت قرارداد اولیه را امضا می‌کند و مشکلی نیست. مدیر برنامه او هم روز گذشته پیش ما بود و قرار شد امروز توافق نهایی شود.

وی در واکنش به صحبت‌های یکی از هواداران مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد رسن شرط تخفیف را گذاشته است، گفت: من چنین شرطی نگذاشتم. چنین چیزی نیست. بشار رسن گفت 10 درصد به قراردادم اضافه کنید که من هم گفتم، چشم! قرار هم بود امروز به باشگاه بیاید که گفتم فردا بیاید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره بحث فسخ قرارداد ترابی عنوان کرد: در مورد ترابی یک بحثی پیش آمده که او خواسته چون امکان دارد به تیم بازگردد، آن را مطرح نکنیم. اگر ترابی تا فردا بازنگردد، این موضوع را خواهیم گفت. قطعا دلیل توجیه کننده‌ای است و دلیل اینکه ما الان چیزی نمی‌گوییم این است که ترابی قرار است تا فردا به ما جواب بدهد. بعد از آن ما اصل ماجرا را مطرح خواهیم کرد و مطمئنم شما هم قانع خواهید شد.

رسول‌پناه در خصوص اینکه درآمدهای باشگاه چطور هزینه می‌شود، گفت: روزی که آمدم فقط 700 هزار تومان در حساب باشگاه بود. کاری هم به مدیران قبلی ندارم که باید به مسئولان پاسخگو باشند. من روز اول دیدم با کارگزار باشگاه به بن‌بست خوردند، ولی ما کف قرارداد با کارگزار را به 110 میلیارد رساندیم. تا امروز هم 38 میلیارد از کارگزار باشگاه گرفته‌ایم.

وی درباره تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین تمدید قرارداد شجاع خلیل‌زاده خاطرنشان کرد: برخی بازیکنان به ما رقم‌های نجومی گفته‌اند. شجاع بهترین بازیکن و با غیرت‌ترین بازیکن ماست. روز گذشته با او و همه صحبت کردم و هیچ مشکلی نیست. بنده‌ها خدا گفتند به نحوی قرارداد نبندیم که باعث اختلاف بازیکنان شود و تمرکز تیم به هم بخورد، اینطور نباشد که قرارداد یک بازیکن 13 میلیارد باشد، یک بازیکن 2 میلیارد! ما اینها را نمی‌گوییم که به خاطر حفظ حرمت تیم است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مطالبات برانکو و اینکه گفته بود قرار است 600 هزار دلار به این مربی پرداخت شود، گفت: من گفتم اگر 300 هزار دلار دیگر به او پرداخت کنیم، کل مبلغ پرداختی 600 هزار دلار می‌شود.

نظرات بینندگان