arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۶ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹

کاهش ۳۰ درصدی سفارشات گوشی هوشمند «میت ۴۰»

انتظار می‌رود گوشی میت ۴۰ هواوی در هفته‌های بعدی وارد بازار شود مدل‌های قبلی میت ۳۰ و میت ۲۰ در سه ماهه سوم سال گذشته میلادی معرفی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتظار می‌رود گوشی میت ۴۰ هواوی در هفته‌های بعدی وارد بازار شود مدل‌های قبلی میت ۳۰ و میت ۲۰ در سه ماهه سوم سال گذشته میلادی معرفی شدند.

تلفن هوشمند
به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گزارش‌ها از تایوان حاکی از آن است که تولید کننده چینی سفارشات قطعات را به میزان ۳۰ درصد به ارائه دهندگان کاهش داده و احتمالاً انتظار کاهش بهره و محموله‌ها را دارد.


قرار بود این شرکت از جدیدترین چیپست Kirin خود در IFA ۲۰۲۰ رونمایی کند، اما اکنون خبری از این اطلاعات نیست و باید منتظر بیانیه‌های جدید درباره هواوی باشیم.

«میت ۴۰»
ماه گذشته ریچارد یو گفت: خانواده میت ۴۰ از تراشه‌های HiSilicon استفاده خواهند کرد، اما نگفت که پس از آن چه اتفاقی می‌افتد. گزارش‌ها حاکی از آن است که ایالات متحده در تلاش است TSMC را از تولید سیستم عامل‌ها منع کند و کوالکام نیز نگرانی‌های خود را در مورد این مسئله ابراز کرد.

هواوی
اکنون هواوی انتظار دارد ۳۰ درصد سفارش کمتر برای گوشی‌های هوشمند میت ۴۰ داشته باشد. گزارش شده است که در ماه ژوئن، هواوی قصد داشت ۸ میلیون دستگاه از سری جدید را در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ به فروش برساند، اما باید دید در سایه تیره‌تر شدن روابط هواوی و ایالات متحده این اهداف محقق می‌شود یا خیر.

نظرات بینندگان