arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۳۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹

سامسونگ در سال ۲۰۲۰ برترین فروشنده گوشی جهان می‌شود؟

آخرین گزارش سه ماهه Strategy Analytics منتشر نشده است و کمی بیشتر در مورد چگونگی حرکت بازار در سال جاری و انتظارات در یک سال آینده توضیح می‌دهد. نکته اصلی این است که بازار در حال بهبود سریعتر از حد انتظار است، بنابراین به جای کاهش ۱۵.۶ درصدی پیش بینی شده در فروش جهانی گوشی‌های هوشمند، بازار در عوض حدود ۱۱ درصد ضرر خواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آخرین گزارش سه ماهه Strategy Analytics منتشر نشده است و کمی بیشتر در مورد چگونگی حرکت بازار در سال جاری و انتظارات در یک سال آینده توضیح می‌دهد. نکته اصلی این است که بازار در حال بهبود سریعتر از حد انتظار است، بنابراین به جای کاهش ۱۵.۶ درصدی پیش بینی شده در فروش جهانی گوشی های هوشمند، بازار در عوض حدود ۱۱ درصد ضرر خواهد داشت.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بازار‌های ایالات متحده، اروپا و هند از عوامل محرک هستند. بر اساس‌ای پیش بینی ها، سامسونگ در سال ۲۰۲۰ همچنان شماره یک تولید کننده تلفن‌های هوشمند است.

سامسونگ
در میان کاهش فروش تلفن‌های هوشمند، سامسونگ یک بار دیگر با فروش تلفن‌های هوشمند، برجسته می‌شود. پیش بینی می‌شود که این شرکت سال را با مجموع ۲۶۵.۵ میلیون محموله تلفن هوشمند با ۲۱ درصد سهم بازار به پایان برساند و پس از آن هواوی با ۱۹۲.۷ میلیون فروش فقط اندک از اپل پیشی بگیرد، که به ترتیب ۱۹۰.۱ میلیون دستگاه فروش می‌کند و ۱۵.۳ درصد سود می‌برد.


انتظار می‌رود که کاهش چشمگیر هواوی در سال ۲۰۲۱ به ۵۹ میلیون واحد برسد و اپل و سامسونگ بازی فروش خود را افزایش دهند. با این وجود، فروش جهانی هواوی در بازار جهانی با ۱.۴۱ میلیارد واحد در سال ۲۰۲۲ تقریباً مطابقت خواهد داشت که دلیل اصلی آن رشد ۵G و حضور گوشی تاشو در بازار تلفن‌های هوشمند است.

نظرات بینندگان