arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹

شنیده شدن آژیر هشدار شلیک موشک در شهرک‌های اسرائیل/ زخمی شدن ۲ نفر

همزمان با اجتماع مقامات عربی، آمریکایی و اسرائیلی در کاخ سفید برای امضای توافق ضد فلسطینی، رسانه‌ها از به صدا درآمدن آژیرهای شلیک موشک در اطراف غزه خبر دادند. رسانه‌های فلسطین شامگاه سه‌شنبه گزارش دادند که مقاومت اسلامی فلسطین در نوار غزه اقدام به شلیک چند راکت به شهرک‌های اسرائیل در «عسقلان» و «اشدود» کرده است. بر اساس این گزارش، آژیرها در شهرک‌های مذکور به صورت مستمر در حال به صدا درآمدن است. در جریان این شلیک ها یک مغازه مورد اصابت قرار گرفته و دو نفر زخمی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همزمان با اجتماع مقامات عربی، آمریکایی و صهیونیستی در کاخ سفید برای امضای توافق ضد فلسطینی، رسانه‌ها از به صدا درآمدن آژیرهای شلیک موشک در اطراف غزه خبر دادند.

به گزارش  فارس، همزمان با اجتماع مقامات عربی، آمریکایی و صهیونیستی در کاخ سفید برای امضای توافق ضد فلسطینی، رسانه‌ها از به صدا درآمدن آژیرهای شلیک موشک در اطراف غزه خبر دادند.

رسانه‌های فلسطین شامگاه سه‌شنبه گزارش دادند که مقاومت اسلامی فلسطین در نوار غزه اقدام به شلیک چند راکت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در «عسقلان» و «اشدود» کرده است.

بر اساس این گزارش، آژیرها در شهرک‌های مذکور به صورت مستمر در حال به صدا درآمدن است.

با این حال خبرگزاری رویترز گزارش داد که آژیرهای هشدار شلیک موشک در شهرک‌های اطراف غزه به منظور آمادگی در برابر شلیک موشک‌های از غزه به صدا درآمده است.

با این حال، خبرنگار نظامی روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشت که «غزه آن‌هایی را که در کاخ سفید دور هم جمع شده‌اند، با موشک مورد خطاب قرار داد».

ویدیوها و عکس‌هایی در فضای مجازی و رسانه‌ها دست به دست می‌شود که حکایت از آن دارد که سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی سخت فعال شده است. برخی منابع حجم راکت‌ها و موشک‌ها را بیشتر توصیف کرده‌اند.

تصاویر منتشر شده حکایت از آن دارد که ادعای رسانه‌ها و ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیدی و انهدام راکت‌های شلیک شده در حمله راکتی امشب به شهرک‌های صهیونیست‌نشین صحت ندارد و یک مغازه مورد اصابت قرار گرفته و دو نفر زخمی شدند.

 

 

نظرات بینندگان