arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۵ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۹

اتفاقات عجیب در یک بازی انتخابی لیگ اروپا / تیم ۹ نفره بازی باخته را ۶-۶ مساوی کرد، اما در پنالتی، حذف شد

بازی انتخابی مسابقات لیگ اروپا بین تیم‌های توپولا و استوابخارست ۱۲ گل داشت و برنده آن در ضربات پنالتی مشخص شد. تعداد گل‌هایی که در بازی زده شده، بیشتر از گل‌هایی که بود که ۲۰ ضربه پنالتی در ضربات پنالتی زده شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بازی انتخابی مسابقات لیگ اروپا بین تیم‌های توپولا و استوابخارست ۱۲ گل داشت و برنده آن در ضربات پنالتی مشخص شد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های توپولای صربستان و استوابخارست رومانی شب گذشته(پنجشنبه) در چارچوب مسابقات انتخابی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که بازی‌شان تبدیل به یکی از عجیب‌ترین بازی‌های سال شد.

در این دیدار عجیب که ۱۲ گل در جریان بازی داشت و تعداد گل‌های زده شده در آن بیشتر از گل‌هایی که بود که در ضربات پنالتی زده شد؛ تیم رومانیایی به سختی به برتری رسید اما چگونه؟

ابتدا تیم میزبان در دقایق ۱۱ و ۱۴ به گل رسید و بازی را ۲ بر صفر پیش افتاد. سپس در دقیقه ۲۵ یکی از ۲ گل توسط تیم مشهور رومانیایی جبران شد. پیش از پایان نیمه اول یکی از بازیکنان تیم توپولا از زمین اخراج شد تا نیمه اول با یک اتفاق مهم تمام شود.

در ۴۵ دقیقه دوم تیم میهمان موفق شد در دقیقه ۵۰ گل تساوی را به ثمر برساند اما توپولای ۱۰ نفره یک دقیقه بعد مجددا پیش افتاد.این برتری ۱۲ دقیقه بعد با یک پنالتی از بین رفت و حساب کار سه بر سه مساوی شد. بازی در شرف پایان با نتیجه سه بر سه بود که برای اولین بار استوابخارست در دقیقه ۹۳ از حریف خود پیش افتاد.

آنها روی یک گل به خودی جلو افتادند و از پیروزی مقابل حریف ۱۰ نفره مطئن بودند اما چند ثانیه بعد و در دقیقه ۹۴ این گل جبران شد تا این دیدار مهیج به وقت‌های اضافه کشیده شود.

توپولا در دقیقه ۱۰۳ یک بازیکن دیگر خود را از دست داد. آنها با ۹ نفر باید بازی را ادامه می‌دانند. یک دقیقه بعد از این اخراج اما گل پنجم وارد دروازه‌شان شد. آنها باید با دو بازیکن کمتر گل مساوی را می‌زدند و زدند؛ هنوز نیمه اول اوقات اضافه تمام نشده بود که بازی پنج بر پنج شد تا حاضران در ورزشگاه در بهت و حیرت فرو بروند. بازی در نیمه دوم اوضات اضافه بازهم با گل استوا شروع شد. این تیم در دقیقه ۱۰۸ برای سومین بار جلو افتاد اما در عین ناباوری ساشا تومانوویچ در دقیقه ۱۱۷ مانند گل دقیقه ۹۴، برای دومین بار تیمش را از باخت نجات داد و تیم ۹ نفره برای دومین بار گل خورده را جبران کرد. مسابقه با نتیجه ۶ بر ۶ به اتمام رسید و راهی ضربات پنالتی شد.

۱۰ پنالتی به سوی دو دروازه زده شد و تیم استوا بخارست سرانجام با یک پنالتی که گلر پراشتباهش گرفت با نتیجه پنج بر چهار برنده شد و به مرحله بعدی رسید. بدون تردید این مسابقه از یاد علاقه مندان این دو تیم نخواهد رفت. تیم توپولا با دو اخراجی تا لحظه آخر دست از تلاش برنداشت و در ضربات پنالتی کم آورد.

نظرات بینندگان