arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۳ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹

نامجومطلق: حذف الوحده به ضرر ما شد / به جز سیاوش یزدانی، مصدوم نداریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: ما تیمی با سابقه در آسیا هستیم و می‌توانیم برای هر تیمی خطرناک باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: ما تیمی با سابقه در آسیا هستیم و می‌توانیم برای هر تیمی خطرناک باشیم.

به گزارش ایرنا، «مجید نامجو مطلق» سرمربی استقلال روز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر الشرطه عراق، اظهار داشت: حذف الوحده شرایط متفاوتی را رقم زد و باعث شد به نظم‌ این رقابت‌ها خدشه وارد شود. تیم الوحده امارات سه امتیاز از الشرطه گرفته بود و یک امتیاز از الاهلی عربستان به دست آورده بود و این مساله می‌توانست به سود استقلال شود. AFC باید این موضوع را در نظر می‌گرفت. ما بیشتر استراحت کردیم اما از شرایط بازی دور بودیم و این موضوع به نفع ما نیست.

وی افزود: ما تیم خوب و با انگیزه‌ای هستیم. استقلال یک باشگاه قدیمی و با سابقه در آسیا است. می‌توانیم برای هر تیمی خطرناک باشیم و همه تلاش خودم و تیم این است که دل میلیون‌ها هوادار را شاد کنیم و راهی مرحله بعد شویم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: درست است که ما با مساوی هم شانس صعود داریم اما نه تنها به پیروزی فکر می‌کنیم، بلکه امیدواریم به عنوان تیم اول هم بتوانیم صعود کنیم.

نامجومطلق ادامه داد: تیم الشرطه تیمی بسیار منسجم است. ما اگر در دیدار رفت کمی باهوش‌تر بودیم می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم. ما این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و امیدواریم با توجه به این شرایط نتیجه خوبی در مقابل الشرطه کسب کنیم.

وی بیان داشت: «سیاوش یزدانی» مصدوم تیم ما است اما دیگر بازیکنان ما آماده بازی هستند و مشکلی برای همراهی تیم ندارند. با تمام توان به میدان می‌رویم و امیدواریم دل هواداران را در ایران و بقیه کشورها شاد کنیم.

سرمربی استقلال گفت: ما با تساوی نیز شانس صعود داریم اما هدفمان سه امتیاز است چرا که می‌خواهیم شانس صدرنشینی در این گروه را داشته باشیم.

تیم استقلال در دور رفت برابر الشرطه عراق به تساوی یک بر یک رسید و فردا (یکشنبه) باید در دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف این تیم برود.

لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در دوحه قطر پیگیری می‌شود.

نظرات بینندگان