arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۹

وضعیت جاده‌ها و راه ها، امروز ۴ مهر ۹۹

شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا از تردد روان در تمامی محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

سرهنگ عین الله جهانی در گفتگو با مهر، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی، گفت: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) هستیم.

وی افزود ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

به گزارش انتخاب، بر‌ اساس اطلاعات به‌دست آمده از مرکز مدیریت راه‌های کشور در شبانه‌روز گذشته، ۲ هزار و ۲۴۰ تردد در محورهای برون شهری کشور به ثبت رسیده که نسبت به روز قبل ۱,۱ درصد افزایش داشته است.

بر‌اساس این گزارش آزاد‌راه‌های تهران-کرج با ۱۳۶ هزار و ۹۹، کرج-تهران با ۱۳۱ هزار و ۲۱۶ و کرج - قزوين با ۱۱۶ هزار و ۴۵۹ بیشترین تردد ثبت شده خودرو را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت و محدودیت‌ محورهای کشور بدین شرح است:

تردد موتورسیکلت (به جز انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۲ الی ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۵ از محورهای كرج-چالوس، هراز، فيروزكوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعكس ممنوع است.

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۷ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۷/۰۴ الی ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورين پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۲۰ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۷/۰۴ الی ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت يک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۷/۰۴ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورين پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۲۰ الی ۲۴ همان روز، از آب اسک به‌سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت يک‌طرفه خواهد بود.

تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت (به استثناء حاملين مواد سوختی و يا فاسدشدنی) از محور كرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

تردد كليه كاميون و كاميونت (به استثناء حاملين مواد سوختی و فاسدشدن) از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۲ و همچنين از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۹۹/۰۷/۰۳ و ۹۹/۰۷/۰۴ از محور هراز ممنوع است.

محورهای راميان-اولنگ-شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان، شمشک-دیزین واقع در استان های البرز و تهران، شهداد-نهبندان واقع در استان کرمان، محور خرم آباد – پلدختر ، واقع در استان لرستان و قزوین - همدان کیلومتر ۱۱۰، واقع در استان همدان به دليل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

گفتنی است اوج تردد بين ساعات ۱۷ الی ۱۸ و كمترين تردد بين ساعات ۳ الی ۴ صورت گرفته است كه هموطنان با آگاهی از اين موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

نظرات بینندگان