arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۶۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹

مشق مشترک مجید و یحیی در قطر / رویا هاتو بساز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید مهدی فاطمی: استقلال و پرسپولیس با درخشش در آسیا ، یکبار دیگر حال و هوای اجتماع غبار گرفته و سر در گریبان ما را عوض کردند.

چند روزی می شود که کابوس کرونا و قیمت سکه و ارز و ارزاق جایشان را به رویا پردازی و امید داده اند. جامعه فوتبالی ما دوباره جان گرفته و نگاهها به ساق سرخآبی های پایتخت دوخته شده تا از میدان دوحه افتخار صید کنند و دل هوادارانشان را شاد سازند.

شاگردان مجید نامجو مطلق در استقلال امروز شنبه به مصاف حریف قادر ازبکی می روند تا آنها را هم به سرنوشت الاهلی عربستان دچار کرده و گام به جمع هشت تیم پایانی آسیا بگذارند. برای پسران آبی که با پنجره بسته نقل و انتقالات مواجه بوده و دو بال چپ و راستشان ملیچ را محروم و وریا را‌مصدوم‌ دارند کار به مراتب سخت خواهد بود اما خط حمله آتشین آنها قادر به منهدم کردن هر خط دفاعی هست. امتیاز مهم آبی ها در این دیدار انگیزه ایست که مضاعف شده و در میان کوچک و بزرگ تیم همدلی و صمیمیت ایجاد کرده است.نامجو هم برای مطلق نشان دادن خود و خط بطلان کشیدن بر موقت بودنش از تمام تجارب و ظرفیت های فوتبالی اش بهره گرفته تا دوران اوج بازی اش را در مربیگری نیز تکرار کند.

در آن سو پرسپولیس با یحیی دست به کار بزرگی زده و حریف متمول اماراتی که با در هم کوبیدن الدحیل و التعاون دوران پسا کرونای اعجاب آوری رقم زده بود را با‌چهار گل تحقیر کرد تا جشن صعود آبی ها تکمیل شود. حریف این مرحله سرخ ها السد قطر با ستاره های گرانقیمت و مربی شان ژاوی هرناندز معروف است. این مسابقه فرصت مغتنمی برای پرسپولیسی هاست تا ضمن انتقام دو شکست قبلی برابر دیگر تیم قطری یعنی الدحیل ، میزبان را از داشتن نماینده در مراحل بعد محروم سازند.

قرمزها بر خلاف استقلال که از کمبود بازیکن رنج می برند ، خرید هایی عالی در فصل نقل و انتقالات داشته اند. آنها جای خالی بیرانوند، ترابی و علیپور را با ستاره های ادوار گذشته لیگ به خوبی پر کرده اند. حامد لک سنگربان مطمئنی نشان داده و سایر نفرات اضافه شده به تیم نیز نمایشی پر فروغ داشته اند. آل کثیر ، سعید آقایی ، رمضانی، میلاد سرلک و بخصوص احسان پهلوان خیلی زود خود را به ترکیب اصلی تحمیل کرده و خیال کادر فنی سرخ ها را تا حد زیادی راحت کرده اند.

محبوب های پایتخت را می توان از هم اکنون در مرحله بعد دید به شرط آنکه همچون دیدار با الاهلی و الشارجه با صلابت و‌مقتدر ظاهر شده و فوتبالی ناب و هدفمند را به نمایش بگذارند.

آقای مجید نامجو مطلق و‌یحیی گلمحمدی عزیز؛ مردم اینگونه شما را بیشتر دوست خواهند داشت؛ برای شادی دل آنها به این رقابت جذاب ادامه دهید!

نظرات بینندگان