arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹

درباره رپورتاژ آگهی بیشتر بدانیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


یکی از راه های معرفی کسب و کار آنلاین در واقع درج رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف است. در این مقاله درباره چگونگی تولید بک لینک و آگهی، مطالبی را برای آشنایی بیشتر شما به اختصار شرح می دهیم.

درباره رپورتاژ آگهی بیشتر بدانیم

رپورتاژ آگهی چیست؟

یکی از ارکان موفقیت در فروش محصولات تبلیغات موثر است. با استفاده از جادوی تبلیغات صحیح و معرفی محصول به شیوه های جذاب فروش محصولات کسب و کار شما بیشتر خواهد شد. یکی از روش های بسیار موثر در معرفی خدمات در کسب و کار ها درج رپورتاژ خبری است. رپورتاژ آگهی در واقع یک متن خبری تبلیغاتی است که کسب و کار شما را به دیگران معرفی می کند. تهیه و تنظیم یک رپورتاژ آگهی حرفه ای می تواند پیام شما را بهتر به مخاطبان مورد نظر برساند. و ویژگی های منحصر به فرد محصولات و خدمات شما را به جامعه هدفتان معرفی کند. سایت های بسیار زیادی برای انتشار رپورتاژ آگهی در دامنه وب فعالیت می کنند. به عنوان نمونه تسمینو یکی از سایت هایی است که می توانید روی آن حساب کنید.

برای نگارش یک رپورتاژ آگهی چه چیزهایی باید بدانم؟

رعایت اصول زیر می تواند به آگهی شما قدرت زیادی ببخشد:

تیتر های جذاب به کار ببرید: تیتر باید در یک نگاه مخاطبان شما را به باز کردن آگهی شما ترغیب کند.

از محتوای سمعی و بصری کمک بگیرید: گاهی اوقات یک تصویر می تواند هزاران حرف نگفته را به گوش مخاطبین شما برساند. پس از قدرت تصاویر غافل نشوید.

کوتاه بنویسید: مخاطبان دوست دارند پیام شما را در سریعترین حالت با و کوتاهترین جملات دریافت کنند، بنابراین هیچگاه از مطالب طولانی استفاده نکنید.

کلمات کلیدی را فراموش نکنید: استفاده از کلمات کلیدی و تکرار آنها در متن آگهی به بهبود سئوی سایت شما کمک می کند. علاوه بر این مخاطب شما به راحتی موضوع مورد نظر شما را دریافت می کند.

انتشار رپورتاژ آگهی به صورت کاملا رایگان

برخی از سایت ها موجود در دامنه اینترنت رپورتاژ خبری کسب و کار شما را بدون دریافت هیچ گونه وجهی در سایت خود منتشر می کنند. برخی از این سایت ها قوانینی دارند و صاحبان کسب و کار برای انتشار بک لینک رایگان ملزم به رعایت این قوانین هستند. به عنوان نمونه برخی از این قوانین عبارتند از:

محتوای آگهی شما باید منحصر به فرد باشد (مطالب کپی شده پذیرفته نمی شود)
متن آگهی بیش از ۳۰۰ کلمه داشته باشد.
از درج برچسب های بی مورد خودداری شود.
محدودیت در تعداد لینک ها ( هر رپورتاژ آگهی تنها به یک سایت لینک می دهد.)

درباره رپورتاژ آگهی بیشتر بدانیم

چه سایت هایی را برای انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب کنم؟

برای انتخاب یک سایت مناسب درج رپورتاژ خبری به ۴ پارامتر زیر توجه کنید:

رتبه الکسا: در سایت الکسا می توانید رده بندی تمام سایت های موجود در جهان را پیدا کنید. هرچه سایت انتخابی شما جایگاه بهتری در رده بندی الکسا داشته باشد، امکان دیده شدن آگهی شما بالاتر خواهد رفت. و شما می توانید به مخاطبان بیشتری از سراسر کشور دعوت نامه بازدید از کسب و کارتان را بفرستید.

موضوع سایت: اگر می خواهید سئو سایت شما بهبود یابد، توصیه می شود وب سایت های خبری و تفریحی را برای انتشار آگهی خود انتخاب کنید. اما اگر به دنبال بازاریابی و معرفی محصولات خود هستید، به دنبال سایت هایی بگردید که آگهی شما را تا چند ساعت در صفحه اصلی سایت خود حفظ می کنند. پس با توجه به هدفتان، سایت انتخاب کنید.

دامین اتوریتی: سایت MOZ به شما می گوید اعتبار و شهرت سایت انتخابی شما چقدر است. MOZ سایت ها را از نظر اعتبار و قدرت رتبه بندی می کند و به هر سایت رتبه ای بین ۰ تا ۱۰۰ اختصاص می دهد. قبل از خرید رپورتاژ خبری حتما اعتبار سایت انتخابی خود را بررسی کنید.

سن دامنه سایت: توجه به سن دامنه سایت برای بک لینک گرفتن یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه کنید. هرچه سن دامنه سایت بیشتر باشد، میزان فعالیت سایت مورد نظر و به طبع مخاطبان آن سایت نیز بیشتر است.

مزایای استفاده از رپورتاژ خبری چیست؟

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید می تواند کسب و کار شما را به مشتریان بیشتری معرفی کند. علاوه بر آن تاثیر بسیار زیادی بر روی سئو سایت شما می گذارد و موتورهای جستجو را بیشتر از پیش برای انتخاب سایت شما ترغیب می کند. برخی دیگر از مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی عبارتند از:

شناخته شدن برند و دیده شدن کسب و کار شما: تمامی اقشار می توانند مخاطب سایت های پربازدید باشند. شما با انتشار رپورتاژ آگهی خود در یک سایت پربازدید، شبکه اجتماعی مناسب و یا رسانه های مکتوب پرمخاطب، کسب و کار خود را در معرض دید تعداد افراد بیشتری قرار می دهید. بنابراین شانس دیده شدن کسب و کارتان در میان جامعه هدف شما بیشتر می شود.

هزینه مناسب تر: هرچه آگهی شما حاوی محتوای جذابتری باشد، رسانه های بیشتری برای انتشار پیام شما ترغیب خواهند شد. در نتیجه با صرف یک هزینه معقول می توانید پیام خود را به گوش جامعه هدف خود برسانید. علاوه بر این درج رپورتاژ آگهی نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی هزینه مناسب تری دارد.

افزایش اعتبار کسب و کار و برند: اگر انتشار آگهی تبلیغاتی شما در کانال های توزیع محتوا در مدت زمان طولانی تداوم داشته باشد،‌ اعتبار کسب و کار و برند شما نیز بیشتر خواهد شد.

بهبود سئوی سایت شما: بهبود سئو و رتبه بندی سایت شما در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل یکی دیگر از مزایای استفاده از رپورتاژ خبری است. در واقع شما با لینک دادن به کلمات کلیدی مورد نظر خود، شانس انتخاب خود را در نتایج موتورهای جستجو بالاتر می برید.

رپورتاژ خبری کوچک و بزرگ نمی شناسد!

یکی از بزرگترین مزیت های رپورتاژ خبری انتشار همگانی پیام شماست. رپورتاژ خبری به اندازه کسب و کار شما نگاه نمی کند. تمامی صاحبان کسب و کار می توانند در یک بستر مشابه خدمات خود را معرفی کنند و محصولاتشان را به فروش برسانند. رپورتاژ خبری به کسب و کار های کوچک، بزرگ و با اهداف متفاوت یک فرصت یکسان برای دیده شدن هدیه می کند. پس با انتشار محتوای قدرتمند به رونق کسب و کار خود سرعت ببخشید.

برای خرید رپورتاژ آگهی میتوانید از پلتفرم تسمینو استفاده نمایید
شماره تماس جهت مشاوره : 02128424339

نظرات بینندگان